2009年7月19日 星期日

好在有您

所有事發生係星期六..... 真係要多謝一個人 -- 就係你呀!



  • 上星期突然收到一封掛號信, 怕一個人既我, 好在.... 有"您"陪我去郵局攞信!

  • 星期六朝一瞓醒唔係舒服, 係街上不停標汗, 好在.... 有"您"一早陪住我!

  • 上星期買左部42吋電視, 又有機頂盒, 又有新既DVD機, 屋入面既remote control突然全部唔同哂, 好在.... 有"您"幫我set哂所有野!

  • 打風又有小動物係屋內出現, 先有風蛾, 後有疑似小強物體出現, 好在.... 有"您"幫我搞掂佢地!

  • 颱風"莫拉菲"吹正西北, 屋企房間正正處於西北方向, 勁大既風雨不停咁衝擊窗上既大玻璃, 當時真係好驚, 感覺好恐怖!!! 不過, 好在.... 有"您"在身邊, 可以讓我甜甜的入睡! 

 


 


    .................      .................      .................      .................     ................. 


 


講開颱風"莫拉菲", 佢令一個記者「一風成名」, 呢位人兄正是無綫電視記者潘蔚林.


you tube家下熱播佢當時係尖沙嘴碼頭通宵報道, 佢比d風吹到人歪鞋甩, 連頭盔都飛走埋.... 不過佢仍然紮穩馬步堅持報道, 實在非常專業, 令人敬佩!!! (小妹雖然好敬佩, 不過, 睇呢段片時仍然忍唔住笑到肚"luen".... sorry.... )



1 則留言:

  1. hello;你真是一個好sweet 的小女孩啊
    [版主回覆07/21/2009 14:34:00]你真識貨, 哈哈哈哈~~

    回覆刪除