2009年7月8日 星期三

欠你的...

好想煮好多菜式, 五時花六時變既我, 成日都諗到嘜, 就話想煮嘜... 可惜, 大多菜式都係想多過做!


 


近日發現, 每當我同mpp講好想煮嘜嘜嘜時, mpp都好似無嘜反應咁, 無以前咁雀躍..... 可能佢真係聽得我太多流料.... @_@


 


根據小妹有限度既腦記憶顯示, 以下係小妹對mpp最嚴重既拖數項目!!!  (如有遺漏, 實屬正常, 因為我d記性真係.....

)


 


1) 咕嚕肉 --- 拖數期接近兩年!!!


- 由小妹知道mpp鐘意食開始, 好遺憾地我到而家都未煮過比mpp食.... 一直都話會煮, 但都因為種種藉口而仲未做到, 最大原因係因為我懶.... sorry honey!


 


2) 焗雞 --- 拖數期超過一年!!!


- 自從買左焗爐後, 小妹耐唔耐就會話好想焗成隻雞, 可惜又係"大隻講"....


 


3) 瑞士卷 --- 拖數期約半年!!


- 之前一早已經搵到合適食譜, 不過, 又係因為一個懶字, 小妹已經將佢擱置左唔知係邊度....


 


4) PIZZA --- 拖數期兩三個月!!


- 係blog上搵到d食譜, 睇黎好容易整咁, 查實我知道mpp對pizza麻麻地, 不過, 一向mpp都係我忠實粉絲, 就算佢唔太鐘意食, 佢都會好比面食d..... homemade pizza應該好快會整!!


 


5) 咖喱雞 --- 拖數期兩三個月!!


- 自從睇完呀蘇教煮"快咖喱"後, 小妹已經九秒九咁買左呀蘇介紹個隻咖喱醬... 可惜仍然未的起心肝去煮....  不過, 呢期小妹"雌"心壯志.....睇黎"MZZ咖喱雞"都不遠矣!!!


2 則留言:

  1. 咁就要加把勁啦!
    快D整番餐俾Honey食呀!
    [版主回覆07/10/2009 10:00:00]Yes, madam!!!

    回覆刪除
  2. HAHA, 你花心思諗煮咩野俾MPP食, 你既心意,佢一定好明白呢,HAHA
    MPP個心裡面,一定好覺得SWEET呢。雖然未整住,不過佢都一定好開心呢,
    話時話,MPP有睇你的BLOG嗎?
     
    [版主回覆07/10/2009 10:04:00]mpp係我呢度打躉呀!!! 查實我寫blog, 都係想記得我地既事.... 佢當然會支持我啦, 哈哈~~

    回覆刪除