2009年7月5日 星期日

Sweet lunch

上星期五同mpp一齊食lunch, 我地去左食日本野!!


 


我既咖喱吉列豬扒飯定食 (當日味道咸左少少, 不過都ok)



 


mpp既壽司定食, 配埋湯烏冬!! (可惜mpp唔食鳥冬, 最後要我食埋... 想肥死人咩!!)



 


 


                                                                           


 


 


今日, mpp媽咪又特登出黎同我地飲茶, auntie好好, 每次都一早起身煲定d老火湯比我地飲!!! 老人家一番心機, 小妹一定比面! 我..... 我竟然可以飲左三大碗湯, 好厲害!!!


 


另外, auntie真係唔話得, 每次佢都會一早去攞定位等我地.... 噢.... 小妹真係唔係咁好意思呢!!  話哂都係長輩嘛......


 


更慚愧係.... 每次auntie都爭比錢, 而我又唔夠佢爭...........  O.............. 真係"O"哂咀.............


 


為左回敬返auntie, 我都好識做..... 同auntie打咁多次麻雀, 每次佢都嬴錢呀!!! 哈哈~~


 


mpp, 你即管錫我多d啦!!!!!!!! 你繼續錫我多d, 我又錫番你媽咪多d... 噢.... 而家係媽咪咁錫我..... 咁我又要錫你多d先得.... kiss kiss honey~~


2 則留言:

  1. 唔使唔好意思, 第時輪到妳要煲湯, 搵位飲茶, 因為妳己經升級做: 〝媽咪〞
    [版主回覆07/06/2009 17:47:00]如果你既話.... 我絕對願意做呀, 嘩哈哈哈哈~~

    回覆刪除
  2. 真係好sweet呀,有個錫你的anutie.
    [版主回覆07/07/2009 09:53:00]係呀, 我會好好珍惜!!

    回覆刪除