2009年7月23日 星期四

To my mpp!

下星期一係我地既拍拖週年日,


我好重視呢個日子.....


早係幾個月前已經開始構思同準備呢份禮物比你!!


 



 


 


仲記唔記得呢張綠色包裝紙呢???


..........


..........


..........


佢係你上年送比我生日個紮花既包裝紙黎ga,


都keep左好一段時間lu !!



 


 


今次份禮物著重於心意,


正所謂物輕情意重嘛.. 


不管份禮物價值多少,


希望你收到後會開心!!


 


 


傻佬!


千其唔好打算去估我呢份禮物係嘜東東,


因為....


我包你一世估唔到,


不過,


保證你一定鐘意!!


~~


 


 


希望以後每年都可以同你一齊慶祝呢一日,


日日都可以好sweet咁一齊,


風雨同路!



 


2 則留言:

  1. 究竟係幾多周年慶祝? 祝你們日日都咁幸福
    [版主回覆07/25/2009 12:13:00]多謝你先!!! 我地其實一齊唔係好耐, 不過大家都好重視呢段感情, heehee.... 有d骨痺添!!

    回覆刪除
  2. 我好想知道你送什麼給MPP. 祝你們日日都咁幸福 哈哈!份禮物青bb,sweet
    [版主回覆07/25/2009 12:15:00]THX!!!  送嘜野比mpp.... "咪咪" (普通話發音)黎喎... sorry, 唔講得呀!!!

    回覆刪除