2009年7月2日 星期四

爛玩!

擒晚同事們去左小妹屋企, 為左爭取時間, 大家不惜搭百幾蚊的士去我屋企, 目的只有一個.... 就係打麻雀!!!


 


講得好聽d就叫爛玩.... 講得真d呢, 我地咪叫爛賭囉, 哈哈哈哈~~


 


以小妹既牌技, 我緊係嬴錢啦啦啦啦啦!!!  (唔好咁hill, 費事同事們下次唔同我玩, 哈哈!!)  不過, 我地每次打麻雀上落唔會好大, 一般只係二三百蚊上落!! 而大多數嬴錢個位, 會係第二日請食野!


 


今朝同事S請食"麥當當"早餐... 而我呢個大嬴家, 就會請食豐富tea~~ 至緊要大家happy!!!


 


 .....  .....  .....  .....  .....  .....  .....  .....  .....  .....  .....  .....


早前, 睇blog時有blog友介紹一條link整相, 可以將d相堆砌成心型, 好鬼sweet!!!!


 


浪漫既我, 一早已經將我同mpp合照既相整好, send左比mpp睇, 效果好得!!!! 而以下既相就緊係無mpp既蹤影啦, 全部都係我d單人相, not bad吖!! 哈哈~~



 


 


有時間既話, 大家不妨玩吓!!


Shape Collage: http://www.shapecollage.com/


 


 


 


2 則留言:

  1. D相整得好靚呀~~ 大贏家, 恭喜晒~
     
    [版主回覆07/04/2009 11:22:00]你都整個sweet sweet合照相比安安啦!!

    回覆刪除
  2. 謝謝你看我的版,有時間多上我版留言呀.....

    回覆刪除