2009年7月28日 星期二

甜咪咪 (Part 2)

上年因為有人包場擺喜酒, 攪到我地只係食左個lunch buffet, 上次食lunch buffet時, 樣樣野都好好味, 所以都幾期待再黎食buffet.... 而今年, mpp好醒目地一早打電話去做booking, 免得掃慶!!  mpp, 你真係抵讚!!!!!


 


個人黎講, lunch buffet同夜晚buffet既食物差唔多.... 呢度價錢都唔平, 加一後差唔多成$500一位.......... 坦白講, 呢度只有好少野食, (熱盤只有最多八個左右.... 可想而知啦~~), 不過, 個point係佢真係樣樣野都好好食!!!!!


 


mpp book左六點, 我地食到差唔多八點.... 真係由天光坐到天黑!! 開餐前影左靚相先..... 嘻嘻~~



 


餐廳環境唔錯, 最橋就係..... 我地又係坐番同一張檯...... 上年既感覺即刻出哂黎!!!  真係sweet sweet呀~~~


 


餐廳有分內外兩part, 而家d天氣熱屎辣辣咁, 我地緊係坐indoor啦... 不過睇睇, outdoor既環境都唔錯呀!!



 


我地仲開左支紅酒飲............. 最後... 我醉左!!!!!!!!!!!!!!!!  醉..... 並唔係因為酒精而醉, 而係因為我個mpp呀, 小妹好陶醉呀!!! 嘩哈哈哈哈~~~



 


Candle light dinner + Red wine........ wow~~~  ROMATIC!!! 



 


個晚小妹真係食左好多野......


先有: 凍蝦, 凍蟹, 煙三文魚, 三文魚, 吞拿魚壽司, 黑蟹子配餅



 


再有: 煎蟹柳餅, Ribs, 魔鬼魚, 串燒牛柳, 蟹柳 同 螺肉!



 


之後: 牛油麵飽 + 凍響螺, 同埋有encore既黑蟹子配餅 !



 


甜品時間: 有燕窩燉蛋白, 葡撻, cream brulee, 窩夫, 士多啤梨puff !!



 


再有呢d....



 


最後食埋生果 同 雪榚後....... 小妹同mpp捧住個大肚腩埋單走人!!



 


MPP, 呢餐多謝哂, 真係賜給我飲飽食醉的一個浪漫晚上!!!


3 則留言:

  1. 好SWEET呀, 一個好浪漫的晚上, 係邊度黎架?
    個環境好靚呢~
    [版主回覆07/29/2009 09:48:00]我地係數碼港酒店食buffet呀!

    回覆刪除
  2. 又有得食啦!
    [版主回覆07/30/2009 11:01:00]係呀......... 家下肥死左.....

    回覆刪除
  3. 你冧到爆啦
    [版主回覆07/31/2009 10:21:00](Empty)

    回覆刪除