2009年7月27日 星期一

甜咪咪 (Part 1)

擒日放左一日假同mpp去疏乎, 好有偷得浮生半日閒既感覺! 而且呢幾日仲食左好多.... 好多野.... 真係有排減呀~~~


 


我地好似上年咁, 係星期日去左"數碼港酒店"住一晚!!  中午時先去銅鑼灣食日本野!!


我既和牛定食



 


mpp既魚生飯定食



 


仲order左幾碟壽司食, 埋單都係HK$120, 呢餐lunch真係好抵食!!


 


 


 


食飽飽後, 我地出發去數碼港!! 房間同上年同一個style! 有格調之餘又舒服!!


 


一入房門, 酒店已經一早準備好welcome我地..... 佢將mpp個名show左係電視上面, welcome ar, Mr. Pxxxx Lam, heehee



 


將床側邊有個透明玻璃牆, 可以完全睇到浴室..... 當然從浴室內亦可清楚望到出面將床.... 完全零私隱!!!............. 好在... 好在有個curtain, 沖涼時可以放個curtain落黎, 咁就沖得開心又放心喇!!!


 


 


之不過, 查實呢間酒店設計真係好open....


1) 盡管浴室玻璃牆有curtain, 但可惜個curtain安裝係外面... 即係話, 如果你沖涼時, 外邊既人只要揭開個curtain, 就可以睇哂你個full body....... >.<


2) 洗手間大門用上磨砂玻璃, 不過.... 係無鎖既!! 


3) 一入房間, 近大門有一個大衣櫃, 呢個衣櫃有兩邊門... 一門係大門位置 (即係同普通酒店一樣)... 不過, 另一邊門就係洗手間入面..... 咁即係話, 就算洗手間大門有鎖都無用, 因為個衣櫃相等於多左一道門!!


 


 


好喇... 交換禮物時間又到喇~~~~~  小妹送上我為mpp一早準備既禮物..... 佢收到好開心..... 而mpp亦送到佢份禮物比我!!



 


哈哈~~ 係一條頸鍊呀, 上面有個水晶心型鍊咀..... 拆開禮物個刻真係感覺好sweet呀.... mpp, 你係咪將個心交比我呀??!!?? 哈哈哈哈~~~



 


而我..... 其實仲有多一份禮物送比mpp, 準備呢份禮物時所經歷既過程好難忘.... 亦有好多激氣既地方.... 不過, 就係因為咁令我好難忘, 而mpp都好鐘意呢份禮物!!



3 則留言:

  1. 2人世界, 好正呀, 你地好浪漫呀~~
    間酒店好得呀~~~ MPP 既禮物好靚呀, 心心, 成個心交左俾你,好SWEET呀,
    [版主回覆07/29/2009 09:49:00]heehee~~ 我都覺得好sweet呀!!  

    回覆刪除
  2. 花紙好Q呀!
    [版主回覆07/29/2009 14:13:00]呢份咪就係裝住我個件禮物lor... 有好cute既包裝, 但內裡就有份好老餅既禮物..... 好大對比!!

    回覆刪除
  3. 嘩!好sweet呀!
    另外,個日本餐好抵呀!
    [版主回覆07/30/2009 11:01:00]呢間日本餐廳真係好抵, MPP仲話 "I"ll be back"添, 哈哈~~

    回覆刪除