2009年3月1日 星期日

Fruit Tart

星期日, mpp帶左佢媽媽&妹妹黎我屋企, auntie第一次上黎, 小妹極之緊張, 早幾日已經開始執屋攪衛生, 希望比auntie一個好印象.....(擦定鞋嘛..... 哈哈~~)


小妹希望可以大體小小, 決定整d小食黎招呼auntie...  結果, 未學行先學走既我, 膽粗粗咁去整我未整過既 -- 雜果撻!!


(嗚謝blog友小雪既食譜: http://hk.myblog.yahoo.com/jw!min1yWueGQ23Hc681rHRURBri9k-/article?mid=2) --> 小雪, 你個食譜好掂!! thanks!!!



 


星期六放工後, 小妹極速去買材料, 然後九秒九返屋企開工!!! 企係廚房足足玩左4個鐘至完成..... (因為小妹怕個fruit tart失敗, 所以係雪個粉團個半鐘入面, 小妹多做一個木糠布甸, 以防萬一!!!!! )


雖然花既時間比較長, 但當小妹完成呢個fruit tart時, 我真係開心到想喊.... 當時只有自己一個人係屋企, 但興奮既我望住個fruit tart不斷傻笑...... 心入面仲不斷讚自己係天才!!! 實在好低b......              


好! 低b還低b, 先同大家分享吓個食譜:


材料 (撻底)


麵粉           150                            雞蛋                  半隻


糖孀            40                             牛油                  100(可選無鹽牛油味道較佳)


雲呢拿油    4                                黑朱古力(溶液) 適量  (可用熱水坐熱)


** 我屋企無古古力, 所以我skip左呢一部份, 但個tart依然好好食!!


** 另外, 一向大意既我, 又漏放雲呢拿油... 唉!! 不過, 不過無損個tart既味道!



 


做法:


1) 將牛油放至室溫,可先把牛油切成小塊


2)把糖孀分數次攪入牛油拌勻,攪至奶黃色及滑身


3)將雞蛋發勻再續小加入牛油中(要令雞蛋完全混入牛油)


4)再加入麵粉混入成粉團,放入冷藏1.5小時(雪硬便可)


5)用木棍搓成薄粉團,再用撻模印成小塊


6)再用手指輕壓粉團於撻模中(請用手指向撻邊輕壓)


7)修去多出來的撻邊,用牙籤在撻內刺小孔,放入200度焗爐,15-20分鐘


8)至金黃色為止,涼透後張餅底底層掃上朱古力溶液. ** 我無做呢一part


 


                        入爐前                                                     入爐後


 


 


材料 (吉士cream)


免煮吉士粉  100                             牛奶或水250(我個人認為加入牛奶較香滑)


士多啤梨及奇異果及桃 - 適量               1茶匙


魚膠粉    1/2湯匙                                 熱開水  5湯匙


橙酒       1茶匙  **若冇橙酒,可以用果醋代替但要加多1/2茶匙**


** 屋企無橙酒, 小妹直接只用魚膠粉+糖開水,ok, 味道無問題!!


 


做法:


1. 將吉士粉及牛奶用打蛋器打勻,打至傑身,分小份放在撻內


2. 再放上水果裝飾


3. 將魚膠粉加熱水加糖及橙酒混和,成魚膠水


4. 將魚膠用掃掃上果撻上.冷藏半小時


5. 大公告成.  



一分錢一分貨, d生果真係好新鮮, 好鮮甜!!


 



做左總共16個fruit tart, 由於小妹屋企人咁啱係星期六晚過黎食飯, 小妹當然唔會大細超, 請左幾個比媽咪,爸爸同好鐘意食fruit tart既姐夫食! 姐夫一句好味, 仲連食兩個fruit tart... 而且媽咪,爸爸,姐姐同mpp食完都話好味, 小妹真係打左一支大大既強心劑!!!


擒日auntie同mpp妹妹見到個fruit tart時已對小妹讚不絕口, 食完都話好味, 又話我好心機, 個tart好靚又好味! 而且佢妹妹又係連食兩個.... 嘻嘻~~~ 我真係勁勁勁滿足&開心!


作為一個女友, 我諗我應該算係入得廚房, 出得廳堂! mpp, 你認同嗎? 哈哈~~ (自滿中......)


6 則留言:

  1. 睇見都流口水呀
    [版主回覆03/02/2009 13:53:00]係咪咁呀......  ........ 哈哈 ~~

    回覆刪除
  2. 好吸引呀..
    我流晒口水..搵日都要試下整先~多謝你既分享
    [版主回覆03/03/2009 09:45:00]唔使客氣!! 我都係多得人地分享至可以做到!

    回覆刪除
  3. 整得好好呀, 好想食呢HAHA~
    加油呀, ZOE,你真係一個好女仔, 煮飯又叻,整甜品又掂~~
    我仲有D簡單D既甜品食譜, 有興趣可以SHARE D俾你丫~~
    [版主回覆03/03/2009 11:44:00]嘻嘻~ 多謝你既讚賞! 我會努力學習!
    好呀!!! 等我得閒去多d你個blog, 向你偷吓師先.... ^0^

    回覆刪除
  4. Fruit tart又靚又好味...... 咁到俾妳想到整給未來奶奶食 加分
    [版主回覆03/03/2009 11:46:00]哈哈, 見到auntie / mpp同佢妹妹食得開心.... 我自己都開心 !!

    回覆刪除
  5. 超水準之作呀!
    [版主回覆03/04/2009 17:46:00]THX!!

    回覆刪除
  6. 喂 ~ 喂 ~ 喂 ~~ 找日去你度整 Fruit Tart, 我要同亞女親子 , 就去你度啦 ~~ 至多我負責洗野丫 ~~~
    [版主回覆03/18/2009 09:17:00]OK, no problem!!  ^0^

    回覆刪除