2009年3月18日 星期三

日本之旅 - Day 1 (12-3-2009) @ NAGOYA 名古屋

三月屬於淡季, 原本mpp都打算自由行唔跟團, 但因為日本車費同食住都比較貴, 比較過價錢後, 我地最後選擇跟團, "反"轉日本開心遊開始喇!!!!!


好!! 而家時光倒流七日前.....


 


日本之旅 - Day 1 (12-3-2009) @ NAGOYA 名古屋


今日搭十點半機, 晨咁早5點幾已經彈起身梳洗.... 不過對我黎講問題唔大, 因為小妹一向睡眠質素麻麻地, 加上要去旅行, 前一晚我例必興奮到瞓唔到... 所以要一早起身, 完全no problem!!


去到機場, 第一個任務就係幫同事"十蚊"去迪迪尼"counter"潛"coins...  最新三款coins...



 


我地坐CX機, 睇睇d飛機餐先... 有海鮮意粉 同 雞飯!


 


 


搭飛機期間, 除左見到好靚既雲景之外, 我地仲見到日本近鹿兒島有個好大既火山..... 不過, 最興奮既一刻...... 都係見到窗邊有雪花.... 好靚呢!



 


搭左三個幾鐘飛機, 終於到達名古屋.... 呢個機場位處海中心, 幾特別!




 


第一站去Central park行街街, 呢個係地下商場, 但賣既野都唔平, 所以我同mpp都係window shopping, 無買野!!



 睇吓book shop入面d書, 個packing係咪好有趣呢!!!



行Tokyo Hands時, 見到有Lolita衫賣....



呢個係電視塔!



 


途經一個car park, 一向熟識停車場既mpp話我知, 日本有自動car park... 起初我都唔知佢"up"嘜東東.... 後來真係令我大開眼界呀!!!


首先, 車主只須要將車泊入lift內, 然後去counter登記, 之後個lift門會關上, 架車會自動停升上預定好既樓層!


當車主攞車時, 只須係counter比番個登記咭, 架車會自動搭lift落黎, 最神奇既係...... 個車頭原本向入, 但lift內應該有個轉盤, 佢可以將個車頭轉番向外.... SO AMAZING!!!!!!!!!! (請勿怪我大驚小怪, 可能好多人都知, 但.... 小妹真係第一次見到, 日本仔真厲害!!)



 


經過個汽水機, 見到有一個樽裝既kit kat, 我地d YEN終於開齋喇!! 1樽4片kit kat, 價錢都唔平, 成YEN200 (= HKD16)!



 


晚飯我地食手桶御膳, 個樣唔單止好睇, 仲好好味添!! (如果自己黎食, 呢個餐盛為YEN1570 (約 HKD125)



 


夜晚住ROYAL PARK INN (http://www.royalpark-nagoya.com/english/), 日本酒店並無分級數, 但如果要我比星既話, 我最多比三粒半星.... 因為酒店房間唔大(正正就係日本酒店個d style), 而且房內好大漸煙味 (無辦法, 因為d日本仔超鐘意係房內吸煙, 唉!!)....


仲有呀.... 真係無陰公呀!!! 小妹成晚瞓唔到, 因為我成晚都聽到隔離房d鼻鼾聲...   我諗我地兩間房兩將床應該係泊埋一齊, 加上道牆又薄..... 噢...... SHIT!!



 


放低行李後, mpp陪我去酒店附近既藥房掃貨!!  見到有檔銅鑼燒, 即刻買黎食! 小妹本身唔食紅豆, 但呢個銅鑼燒真係好正, 夠熱又唔太甜, GOOD!! 盛為YEN150 (約 HKD12)



 


今日都買左唔少野..... @_@




沒有留言:

張貼留言