2009年3月29日 星期日

Guilty or not guilty?

睇到新聞, 知道關楚耀係上星期獲無罪釋放而返港, 小妹都替佢開心!


關楚耀


--> 開始: 自己一人揹上身, 承認大麻係自己既, 如今獲釋返港!


--> 藝人反應: 雖然關楚耀做錯事, 但仍然有好多藝人大力支持!


衛詩


--> 開始: 扮無知.... 可惜頭兩次驗尿結果都衰左, 以及行李搜獲違禁藥品, 而家仍然係日本扣留所!!


--> 藝人反應: 除左家人外, 好似無嘜人撐..... 最嚴重係連公司都好似唔係好support!


 


就呢件事去睇, 到底邊個有罪?? 點解認罪既關楚耀, 反而仲有咁多人支持....


 


小妹以一個睇八掛新聞既小市民去睇, 我個人都支持關楚耀!! 雖然今次係日本斷正, 但佢即時認罪, 將件事攬上身, 無非都係去保護衛詩, 極盡男友責任!!!  而且, 關楚耀一向形象唔錯, 乖乖仔feel, 又得圈中人力撐.... 今次大麻事件, 一般人都覺得佢應該係比衛詩帶壞....  不過真正既內情, 當然只有當時人知道! 


 


話說: 小妹三月中去日本時, 係行李輸送帶等行李期間, 見到總共有三次毒品偵緝犬不斷聞我地 (包括人同行李), 明顯係日本因以上事件, 對華人入境加強巡邏!  期間有一隻狗更不斷係我地身旁既行李打圈後, 然後坐左係行李旁... 由於當時我仲等緊行李, 勁好奇咁望實隻狗....  跟住個海關人員同隻狗講日文 (我當然唔知佢"up"嘜東東啦..), 隻狗又再打圈, 聞吓箱行李後坐左係度!!  之後, 個海關人員笑住口咁摸吓隻狗, 然後拎走左件行李.... 小妹估佢地應該係"放假狗"黎試吓隻緝毒犬, 呢個方法唔錯呢!!


 


Anyway, 小妹都希望呢兩個年青偶像無事, 可以繼續唱歌, 將功補過!!


1 則留言:

  1. 個人見解~關生和 衛小姐都錯了,                   吸毒,吸到去境外,                   完全地被毒品控制,                   如果唔係經過今次                   這件事, 他們也不會                   反醒, 改過自身 。 希望他們能永不沾染毒品, 做個好的榜樣給大家。  
    [版主回覆03/31/2009 09:51:00]我都好認同你既見解 --
    "不可一!! 不可再!!!!"

    回覆刪除