2009年3月27日 星期五

笑吓啦!! ^0^

擒既約左d舊同事出黎聚一聚, 我地去左新世紀既Spaghetti House度食飯!


有人話三個女人一個墟...... 擒晚我地五個女人仔, 又成年無見, 大家應該可以想像吓我地有幾多個墟.... 哈哈~~


擒晚有單笑料想同大家分享吓..... 話說坐係我地隔離檯有個電視藝員, 但我"up"極都"up"唔到佢叫嘜名, 淨係記得佢係N年前, 嬴過無記既主持人比賽.... 又做過婦女生芝主持!


小妹同其中兩個面向佢既舊同事講, 佢地都唔記得佢個名.... 另外背住佢坐既兩個舊同事, 其中一個(叫高小小)轉頭望左一眼, 然後擰番過黎同我地講....."哦.... 佢咪係李錦聯囉!"


我地即時忍唔住爆笑到收唔到聲..... ....... 小妹百份百肯定此人並非李錦聯.... 由於我地五個傻婆都唔記得佢個名, 情急下我唯有打比mpp問吓佢!


形容一番下, mpp知道我指邊個, 但佢只記得個名有個"麟"字..... 之後再諗到佢叫 "X瑞麟"!!


當舊同事聽到我同mpp既對話後, 大家不約而同話... "吓... 謝瑞麟!!??!!!", 之後, 當然又喪笑啦...


諗左一大輪後, 終於記得佢叫"楊瑞麟"! 唔知係咪我地太大聲比佢聽到, 佢臨走時都有望一望我地張檯!  查實小妹對佢印象都唔錯, 感覺佢好有才華, 口齒伶俐, 主持同演戲都唔錯!


之所以做成擒日既爆笑場面, 我地並非對楊先生無禮.... 全因為我地呢幾個女仔, 有時思想仲停留係讀書年代, 我地嘜都可以笑一餐, 大家仍然保持住好純真既友誼! 真係好難得!! 好開心咁過左一個愉快既一晚!!


所以話呢.... 做人都係簡單d好!!! (突然諗起一首舊歌... 笑一笑, 世界更美妙~~~ )


 


為響應世界自然基金會舉辦既「地球一小時」活動, 希望大家會響應今晚既熄燈行動 8:30pm to 9:30pm, 試吓睇吓今晚天上係咪會多番d星星先!!


2 則留言:

  1. 其實我每次同friend出街, 都會冇厘頭笑好多餐, 聽人講~笑多些, 長命些...
    [版主回覆03/31/2009 09:52:00]你今日笑左未呀??

    回覆刪除