2009年3月8日 星期日

Blueberry Muffin

好開心呀~~~ 擒日為mpp媽咪預備既野食, 全部都做得唔錯, 真係感恩! 感恩!!


一早瞓醒, 先整一個又係未整過既藍莓muffin (鳴謝:


http://hk.myblog.yahoo.com/vanlily/article?mid=9718)



材料:


低粉 120g


60g(己減少)


牛油 90g


少許


發粉 3g


2


新鮮藍莓 隨意


 


製作:


1) 牛油室溫放軟後, 加入糖&鹽打發鬆軟


2) 蛋逐少加入拌勻


3) 篩入低筋粉, 以拌切方法拌勻 (記得不要攪拌過度, 拌勻即可)


4) 加入藍莓粒後放入杯中, 180c 焗約20-30mins


                    


                           入爐前                                                    入爐後



睇吓近鏡.... 見到d muffin, 我真係勁開心, 勁感動! 好有滿足感呀!!!



前後整左一個鐘, 一出爐先同mpp試食, 熱辣辣, 又夠鬆軟, 而且呢個食譜唔太甜, 好啱我!!!! 唯一有d保留係要用成1/3舊牛油, 查實都幾heavy...


Auntie 同 mpp妹妹食完都讚我, 話我叻叻!! (kekeke~~~)....... 小妹跟住又煲左南北杏雪耳木瓜湯 (因為上兩個星期煲過, 所以失手機會唔大, 比較穩陣! ), 哈哈~~ auntie又有讚我...... 今次應該又有分加, 嘩哈哈~~~~~~~


 


沒有留言:

張貼留言