2009年3月31日 星期二

如果....

  如果.... 無左facebook近期超多既無聊問題.(問題超低b, 但勁hit !.... 例如: 你吸引異性的原因  / 你到底對麻將有幾多認識呢? / 睇你有幾仆街 / 你生前係咩職業﹖ / 你的港女指數  /  直擊你的最驚人一面 ..... ).... 我諗我呢幾日會好枯燥.....


  如果.... 無左其中一條問題, 我唔知原來我既開心指數只有60%!


     


 


  如果.... 又無左其中一條問題 -- "你需要一個怎樣的情人"...... 我唔知原來我需要一個常常和你/妳鬥嘴,但卻會處處着緊你的人
你/妳是一個愛在不言中的人。記得不要太在意對方的瑕疵,因為你/妳的伴侶雖然會常常和你/妳吵嘴,但卻會對你/妳很着緊。雖然表面上對你/妳愛理不理的但他/她暗地裡會為你/妳打點一切。單身的人要留意了,如果你/妳身邊有一個常常和你/妳鬥嘴,但卻會從你/妳身邊的朋友得知你/妳的狀況的異性,而且他/她更會在小細節上為你/妳打點好,你/妳就要好好珍惜了。


  如果.... 唔係乜乜原因, 我唔知原來我可以一個人...


  如果.... 唔係物物原因, 我唔知原來我可以咁堅強...


  如果.... 好多野無發生過, 我唔知我既開心指數會唔會更高...


  如果.... 無左擒日友人突如奇來親自送上既西餅, 我諗擒日會變得特別平淡...


    


 


  如果.... 今日某同事無攞sick leave, 今晚就可以如期唱k發洩吓....


  如果.... 六年前既今日哥哥無死到, 我諗我地仲有好多好戲睇....


  如果.... 今日唔係愚人節, 而係娛人節.... 我諗我會開心好多!!


  如果.... .....


  如果.... ..... ......


沒有留言:

張貼留言