2009年3月25日 星期三

日本之旅 @ 回憶篇

今次之所以"反"得咁開心, 首先緊要要多謝mpp啦!!  仲要嗚謝以下兩位:


1) Lu Lu姐: 今次仗義借出兩本旅遊書 (呢兩本書比佢用到殘殘地, 不過好有用!! 而且lulu仲好細心咁整左個list比我, 又特別high light左一d有用資料...認真唔該哂!!!!) 呢個姊妹實在唔話得, 識佢咁多年, 只要佢做得到都會幫我手! 真係唔話得!!! 


2) Blog友紙藝者: 因為佢上個月去完日本, 而且個團種仲同我完全一樣, 所以有好多update資料比我, thank you!


 


日本乾燥係人都知, 除左hand cream外, 我下次一定會帶多支BABY OIL去.... 因為對手乾到真係有想爆既感覺, 齋搽勁多hand cream都無用, 成個trip對手都超唔舒服!!


查實呢次旅程都算好smooth, 好開心!! 除左.........我同mpp隻手指外!!!


話說: 小妹係出發前搽左靚靚指甲, 但去程坐飛機時唔小心整斷左, 好左無流血, 感恩感恩!!! 之後輪到mpp, 佢係last個日不幸地比熱水滾親隻手指公! (佢到而家都仲未好番....好無陰公!)


另外, 仲有一d有趣既相想同大家分享吓:



<-- 係心齋橋某食店門口, 見到呢隻大長腳蟹, 個樣好恐怖!



- 唔想拎住本地圖, 影定幅JR線相, 包唔會搭錯車!



- 睇卡通片見得多, 現實第一次見呢個style既和尚, 仲要係落住雨個feel, 好難忘!



- 洗完頭去玩波子機, 我覺得自己個look好似去左salon一樣, 哈哈~~



- 一架勁細既電單車, 個size同單車一樣, 好cute!



- 備長炭1袋YEN400任裝, 好抵!! 可惜唔上得機返香港!



- 日本周街都見到電線杆, 小妹幾鐘意呢幅相!



- mpp好鐘意呢張相, 佢覺得舊雲好似係個燈柱度嘖出黎咁... 又幾可愛!



- 同mpp無聊下, 影呢幅名為 --- "二人四腳"相!! 哈哈... 好鬼低能!!


 


3 則留言:

  1. 日本凍~天氣會乾燥, 好似話北海道有隻cream, 超好用...名字【馬油】, 不過好貴 50g要$250-300.
    [版主回覆03/26/2009 18:34:00]我係日本都見到... 價錢真係唔平... 不過, 我聽到個名就唔係好想用.....

    回覆刪除
  2. 我的紙雕展明天開羅了,為期一個月的,有空來看看吧!
    [版主回覆03/31/2009 15:44:00]太好喇..... 我公司就係附近, 我一定會去睇吓係d作品!! 希望到時見到你!!

    回覆刪除
  3. 點解備長炭唔帶得返香港??
    [版主回覆04/08/2009 09:49:00]因為classify左係危險物品, 所以海關見到會即收, 唔準上機.......  

    回覆刪除