2009年3月6日 星期五

buffet @ 馬會 (part 2)

係馬會食buffet, 每六位送一支紅酒or白酒, 我地要左支紅酒, 支紅酒雖然係送, 但係味道唔錯, 好易入喉!


另外, 係馬會食飯, 真係方便到.....唔到你唔買馬.... (馬會真係想得周到!!)


1) 每將檯都有馬飛, 有心水時可以即刻填飛!



 


2a) 呢邊攞野食..... (嘻嘻~ 咁啱影到我個靚靚家姐行過....)



2b) 呢邊就有一排投注counter, 方便到咁, 唔賭先奇!



 


3) buffet內四圍都有電視睇到賽馬, 如果想睇現場, no problem, 會員廂房外面就可以睇到, 仲要啱啱好睇到終點位, so good~~




 


呢個時候, 睇吓我中彩既一刻啦~~ 超開心呀!!!!!



 


話說:


- 小妹因為好肚餓, 所以一入場已經係咁食.....


- 食飽飽已經係第四場... 由於mpp一早已經打定本比我玩, 所以小妹係呢個時候開始精心挑選馬名 (查實我唔係好識gar咋, 嘻嘻~~)


- 買左第五場 $30, 噢.... 輸左.... >.<


- 之後係第六場, 得到"紅館之父"呀耀榮哥既tips, 哈哈~~~ 我終於嬴左第一場, yeah!!!


- 由於眼見身邊既媽咪好悶咁... 我就叫佢幫我選馬名買第七場馬, 因為媽咪完全唔識賭馬, 所以佢只係單睇個馬名, 咁我就買左佢既心水 $30.


- 與此同時, 我地又得到呀耀榮哥既tips, 小妹當然唔理三七二十一, 即刻叫mpp幫我買..... 點知原來呢d係"山埃貼士"... 輸左!!


- 但好笑係, 媽咪選個d馬, 爆冷臝左!! 雖然中唔係好多錢, 但小妹已經開心到飛起, 哈哈~~ 


- 以下就係我當日中左兩場既馬飛! 


 
  


 


當晚我地六個人, 但只有我同mpp嬴錢, honey, we are so lucky!!!


 


備註:


小妹都係個句: 小賭怡情, 大賭亂性!!! 大家切記! 切記!


仲有, 不論男女攞住份馬報個look, 真係一d都唔charm! >.<


1 則留言:

  1. 你家姐好似同你好似樣呢~
    [版主回覆03/09/2009 09:47:00]係呀, 我同家姐只相差一年, 曾經有好多人以為我地係twin..... 不過而家無咁似樣lu, 因為我而家肥左好多... 好多......  哈哈~

    回覆刪除