2009年3月17日 星期二

I'm back!!

"賀哈唷!!!" (我d爛鬼日文發音, 哈哈~~ ),


名位, 我返黎喇!!!


係咪好掛住我呢??


 


呢個trip真係好開心,


mpp日日都陪住我, 拖實我!!


我地每日都去唔同既地方,


日日都大開眼界,


不停咁買買買買........ 食食食食........


真係超enjoy呢個旅程!!!


 


正如舊同事LU LU係12/3一朝早個溫馨SMS所講.....


(多謝你呀LU LU ^0^),


> 二人世界 <


> 旅途愉快 <


> 併命出血 <


> 至高境界 <


 


日本都幾凍,


最凍個日應該低過四五度,


真係凍到個鼻哥都薑哂, 好誇張!!


 


詳細旅程我會趕快post出黎,


同大家慢慢分享!


 


 


4 則留言:

  1. 快點寫遊記啦,等你啊!!!
    [版主回覆03/18/2009 18:11:00]好!  應承你聽日開始寫! 等你回味吓你上個月既旅程, 哈哈~~

    回覆刪除
  2. miss you so much laaa..... 你d手信.... wakakaka
    [版主回覆03/19/2009 16:07:00](Empty)

    回覆刪除
  3. lv
    lv官方
    ブランド
    lv皮夾
    lv目錄
    lv定價
    ルイヴィトン コピー
    nike球鞋目錄
    nike
    ブランド コピー
    nike
    nike球鞋目錄
    gucci
    gucci
    gucci專賣店
    gucci皮夾
    gucci目錄
    replica rolex watch
    スーパーコピー
    gucci包包型號
    gucci官方
    gucci台灣旗艦店
    replica omega
    gucci
    gucci包包
    gucci台灣古馳
    replica watches
    ルイヴィトン
    lv

    回覆刪除
  4. welcome back~~~
    我相睇相呀~~

    回覆刪除