2009年3月2日 星期一

冰天雪地

話說小妹有一個挪威客人, 佢個人雖然有d麻煩, 但佢好錫小妹, 有時會好無聊咁send個e-mail比我, 問候吓我係香港既情況.... 又話我知佢而家心情如何, 挪威天氣等等之類既無聊野.


上兩個星期, 佢又發作喇... 突然send左兩幅相比我, 問我覺得佢地挪威d天氣係咪好正? 大家點睇?




 


小妹覺得d雪地真係超靚!!!! 不過怕凍既我, 見到d雪成幾尺厚咁, 睇見已經打哂冷震!!


不過個客話佢地好鐘意落雪, 因為呢個時候, 佢地可以去skiing!  咁又係喎, 小妹上次去北海道時, 一個人揸雪上電單車, 係雪地上既個種感覺, 實在high到無法形容!!!


小妹下星期就去日本"反", 今朝睇天氣時, 話日本而家仲有雪落..... 但溫度又有成2-10度 (視乎地區)..... 點呀?? 究竟凍定暖gar??? 如果最高10度, 梗係唔帶羽絨.... 但如果仲落緊雪, 帶一件厚褸又唔知夠唔夠....  煩死人!!  anyway..... 超期待同東洋mpp去日本"反"~~


沒有留言:

張貼留言