2009年3月24日 星期二

日本之旅 - Day 5 (16-3-2009) @ OSAKA 大阪

日本之旅 - Day 5 (16-3-2009) @ OSAKA 大阪

今朝set左6點鐘morning call, 足足等左成35分鐘先見到太陽伯伯, 好鬼眼瞓.... 不過, 睇番d相, 真係辛苦d都值得, 因為小妹都係第一次同mpp一齊睇日出, 感覺都幾浪漫....



 


睇吓我.... 今朝個樣腫口腫面咁食早餐, 好樣衰呢!! 哈哈!!



 


我地今朝又要坐長途車向大阪出發, 要同和歌山講Sayonara!!  又到中途休息站, 係便利店見到呢樽新鮮牧場牛奶, 小妹買左一枝黎試試, 味道都幾騷!! mpp個枝係咖啡味牛奶..... 噢.....咖啡味好飲好多!! mpp你真識貨!!!



 


同事"崖上的小波記"鐘意收藏唔同既可口可樂, 小妹出發前拍心口話買一樽日本板coca cola比佢.... 頭個兩日係汽水機都成日見到, 咁無奶油咁早買定, 咁鬼重......擒日開始諗住買定, 結果搵極都無, 嚇得我唔知點算好!!


今日係汽水機既coca cola只係普通版, 唔係我所鐘意既"得意版", 所以粗粗地買定PEPSI 先, 免得"小波記"失望!!



 


之後, 我地去左行關西outlet, 呢度好大, 我地有兩個鐘shopping.... 最後mpp係Adidas同Levis買左幾件衫, 而我..... 好可惜咁..... 只係一間日本牌子既鋪頭買左一件衫咁多..... (sorry.. 無影到相)


好喇, 等左好幾日既時間到喇!!! 我地lunch食鐵板燒呀, 之所以我咁興奮係因為我地另外order左一塊A4日本和牛!!



 


呢間餐廳另設有大量唔同雪榚任食 (起埋超過二十款, 好誇張!!), 其中既巨蜂雪芭真係超超超超好味.... 而家諗起都要吞吞口水!!



 


食飽飽後, 我地要走喇! 好唔捨得咁結束呢5日既trip.... 坦白講, 勁唔想返香港, 因為我同mpp都好鐘意日本!! 不過, 理性d講, 我地唔走唔得, 因為我地d YEN都用哂lu, 哈哈哈哈~~~ 


 


上飛機前, 感謝主比我係機場侯機室入面, 見到汽水機有coca cola賣, oh yeah!!! (小波記: 我真係好有heart咁買比你gar, 哈哈~~)



 


今晚既起飛機餐有雞飯 同 牛肉意粉, 味道都唔錯!!



 


快樂既5天旅程終於要劃上句號.... 期待同mpp下一個旅程!! yeah~~


 


--> post番擒日d戰利品先!!



2 則留言:

  1. d 和牛同雪糕, 睇見都知道yummy, 流哂口水喇
    [版主回覆03/26/2009 09:44:00]嘻嘻~~ 特別係個巨蜂雪芭, 我家吓仲回味緊....

    回覆刪除
  2. 和牛,雪糕仲有牛奶呀, 個日出最吸引我呀~~"HHAAAA
    好SWEET~~~
    [版主回覆03/28/2009 11:22:00](Empty)

    回覆刪除