2009年2月22日 星期日

TOP GEAR LIVE 2009 (HONG KONG)

 擒日mpp帶我去會展睇show - TOP GEAR LIVE 2009!! 飛車..... so cool ~~ (http://www.topgearlive.com.hk/)


 




 


我地個位超正, 坐第四行... 基本上第一同第二行唔會睇得清楚, 第三四行至正! 全場山頂位都幾爆, 但我地下面d貴飛位就幾吉喇!



山頂位好墟冚....



我地下面貴飛位好吉....



開埸喇, 你睇.... 架車先升起.... 然後入面突然有架車衝出黎, 好勁呀!!


 


小妹全場睇到嘩嘩聲.... 成個show都有幾多野睇, 包括有煙火, 特技, 靚車, 飄移, 3D效果... 笑聲同尖叫聲不絕..... 不過中場有d悶悶地!


由於我地係VIP飛, 完場後我地可以入後台參觀, 不過我地無去到! 完show後, 我地就去左VIP BAR, 先嘆香檳一杯!



嘆完香檳後, 我地去睇埋個車展, 有好多古董車同靚車睇!



 


呢個world tour show, 第一次係亞洲區做, 仲選左香港做! 今次, 真係要多謝mpp你令我大開眼界喇!


1 則留言:

  1. D車好靚呀, 好想下呢hahaaa~
    [版主回覆02/24/2009 09:52:00]我而家有d後悔個日無入後台參觀, 真係機會難逢...... 我睇個日係last day, 唔知佢仲會唔會再黎HK擺show....

    回覆刪除