2009年2月18日 星期三

大蝦白汁意粉

屋企包淡忌廉就快到期, 擒晚小妹又整"大蝦白汁意粉", 雖然白汁好肥, 但真係好好食呀!!!



 


材料勁簡單:


洋蔥 (少許, 切細粒)


火腿 (切絲)


蝦 (我買雪藏蝦, 所以要先溶雪, 然後加少少鹽同胡椒粉略醃)


淡忌廉


碎芝士


意粉


蛋1隻


 


做法:


意粉先按包裝袋上時間煮軟, 備用


落橄欖油 (唔怕肥既話可用牛油, 會更香口), 先炒熟洋蔥粒


之後放火腿絲&蝦同炒


炒熟蝦之後, 加入淡忌廉, 落鹽同少少糖調味


加入意粉, 大火快炒


然後離火加入碎芝士即成!!


** 註: 最後可加入蛋黃(記得要離火呀), 令成個意粉更creamy更好味... 不過, 小妹最後放棄左.... 因為我怕膽固醇高呀, 哈哈哈哈~~



 


食之前加少少香草或黑椒碎, 真係好味!! 個樣係咪幾OK呢..... 哈哈~~~


鐘意食白汁意粉既朋友, 不妨試試! 超簡單又易煮, 半個鐘頭包有得食, 快!!! 靚!!!! 正!!!!


好鬼為食既同事"崖上的波記", 成日都想我整呢個意粉比佢食...... 當佢知我擒晚會煮呢個意粉時, 佢千叮萬囑我今日一定要帶d比佢試.....


啱啱比左"崖上的波記"同"可愛bowling"試完之後..... 佢地大讚好味!!! 小妹呢一刻真係感動極了..........!!! 呀媽, 我得左喇!!!  


 


1 則留言:

  1. 好靚呀,見到都好想食呢~~~ 我最中意食白汁呢HAHAA~
    你整D野食真係好有水準呢~~~
    [版主回覆02/20/2009 12:26:00]多謝!! 你都試吓啦, 好易煮gar咋!

    回覆刪除