2009年2月8日 星期日

元宵佳節

今日係元宵節, 祝:


- 拍緊拖既朋友(包括我... 哈哈), 有情人終成眷屬!!


- 已婚既朋友, 緊係夫妻和睦啦!!


- 未有對象既, 咁就早日搵到另一半啦!!


                 


                             


小妹係過去呢幾日勁開心, 係會心微笑個隻, 真係講不出聲咁....甜!!!


                             


 


上星期五, 小妹好sharp咁係六點即閃, 第一原因緊係約左mpp啦.... 第二原因係我地決定下個月去日本玩, 所以急住去旅行社比錢! 真係未出發先興奮呀!!!!!


攪完都成七點幾.... mpp打算去板長or板前食壽司, 所以兩間都攞定飛, 點知等左差唔多半個鐘, 都係叫左三兩個number..... 勁肚餓咁我都係有d不耐煩......


好在有個臨危不亂既mpp係身邊, 佢見唔對路就建議返屋企附近個間日本餐廳食飯, 小妹緊係舉腳贊成啦!!


個晚攪到成八點幾先開餐.... 查實小妹之前約好mpp去加太賀食, 慶祝佢升職之喜, 好可惜小妹上兩個禮拜又發顛, 所以取消左個celebration...... 今次cheap cheap地請mpp, 大方既mpp當然no problem啦! (哈哈, 我又擦鞋喇, 呵呵~~)



玉子壽司 -- mpp"飛佛"



咁生既壽司, 當然又係mpp食gar啦!



珍寶三文魚 --  痴線gar, 大舊到要用刀叉黎食, 不過好好味呀!!


(promote價: $45有五大舊, 超抵!)



9吋長三文魚壽司, 好味!



又係豬軟骨飯, 百食不厭!



天婦羅炸蝦壽司, 今次好似炸得麻麻, 有待改善!



炸蟹捧壽司, "依之捧"呀, 小妹必食!


 


最後當然有我既至愛"鹽燒三文魚鮫", 不過個碟一上檯, 我就顧住食, 唔記得左影相....


 


總共食左八樣野, 埋單都係二百一蚊, 真係超抵又好食!!


沒有留言:

張貼留言