2009年2月5日 星期四

掃街

擒日, 同事"崖上的小波記"話想食辣魚蛋, 就係咁, 我地去左銅鑼灣掃街....


由於小妹有事相求"崖上的小波記", 擒晚小妹自然做boss請客... 哈哈~~


掃街 (第一擋@唔好食)


mzz: 燒賣 ($5五粒好抵食, 不過唔夠熱, 麻麻地....)


波記: 辣魚蛋 (又係$5, 波記話唔好食, 話d魚蛋既辣味唔夠喎....可能因為d辣汁同魚蛋係分開煮... )


mzz+波記: 椒鹽魷魚鬚 ($10六條, 魷魚鬚太梗, 唔好食....)


 


掃街 (第二擋@好好食)


食完第一擋唔夠喉, 我地轉食第二擋...


mzz: 煎釀三寶 ($6四件, 呢擋好食好多.... 哈哈)


波記: 炸大腸 ($8四件, 小妹偷食一舊, 嘩~~ 炸得好香脆呢, 好味!)


 


小妹係名符其實既"燒賣怪".... 真係唔知點解, 總係覺得燒賣好好食... (小妹今朝早餐都係食燒賣, 嘻嘻....)


掃街咁耐以黎, 食過最騎呢又唔好食既野, 應該係花園街食個串魚皮餃... 小妹本身勁鐘意食魚皮餃, 但個串魚皮餃完全唔掂, 因為佢用蒸燒賣既方法黎蒸魚皮餃.... 簡直side哂!!!! 


香港地好多度地方都有街頭小食, 但食黎食去, 總係覺得旺角最正最好味.!!


1 則留言:

  1. 我路過架咋, nice to meet you. 我都係一個好鐘意食燒賣既人, 魚容燒賣我都好鐘意食添.
    [版主回覆02/09/2009 12:07:00]Hello!
    魚容燒賣真係一流.... 我覺得佢比酒樓燒賣更好食.... 哎呀.... 流口水中添...哈哈~~~

    回覆刪除