2009年2月10日 星期二

新娘愛鬥大 (Bride Wars)

幾日前, 小妹過左一個好充實又好值得開心既一個星期天....... 個日真係好開心.... 我會記住呢一日 --> 8/2/2009!!!!


一朝早, 同mpp & 靚靚家姐去食個豐富既大家樂早餐.... 之後如常返教會!


中午就去左飲茶, 呢餐茶對小妹黎講好有意義gar.... 唔知係咪太開心關係, 個日食少少野已經覺得好飽.....


下午去左APM睇戲 --> 新娘愛鬥大


夜晚, 同mpp去左又一城食板前, 呢餐飯又係好有意義.....


 


                                                     


 


開心還開心, 講番套"新娘愛鬥大 (Bride Wars)", 唔知係咪近期都有睇開呢類型既戲, 小妹覺得大致故事內容都差唔多, 雖然當中有好多笑位, 但到左d touching位都唔係咁感動到我.... 但卻感動我身旁既mpp.... 哈哈~


故事內容講兩個好姊妹, 兩個不約而同都從小鎖定, 當自己長大後, 一定要係某地方舉行婚禮.... 當佢地長大後, 依然保持住好好既友誼, 而且幸福地, 佢地兩個既男友都向佢地求婚....


原本大家定好一人一個日子結婚, 大家因而可以做其伴娘出嫁..... 可惜係個烏龍wedding planner攪錯, book左佢地係同一天舉行婚禮!


為左爭贏出嫁既夢幻場地, 佢地互相惡鬥, 出陰招去害對方而引發大量笑話..... 最後當然friendship forever啦!


 


兩套婚紗, 我鐘意Anne Hathaway個套多d, 可能我比較鐘意佢, 哈哈.... 大家點睇?



 


<-- Anne Hathaway (安妮夏菲維)


 


 


<-- Kate Hudson (姬蒂韓遜)


 



沒有留言:

張貼留言