2009年2月19日 星期四

知足常樂

差唔多每日睇電視都聽到有裁員/減薪既消息 甚至見到有blog友最近都中左招, 要放無薪假.... 太多負面消息不斷出現, 實在令好多打工打好圍繞.....好唔開心!


擒日小妹公司都突然有個大meeting, 老闆召習所有同事開會, 大家開會前都議論紛紛....... 查實我諗大家同事都知道家吓咩野環境, 小妹絕對唔敢奢望加人工, 只希望老闆唔好cut人或者減薪........


老闆果然決定今年唔加人工, 但亦唔會減! (THANKS GOD!!! )..... 而一向S兩棟既老闆, 今年居然仍然發放花紅.... 雖然個bonus真係得雞碎咁多, 但小妹已經好滿足!!


黎近呢一兩年, 相信成個世界既經濟都唔荒會好.... 而我公司既生意亦應該唔會有咩突破,..... 而家只希望d客仔生生性性, 繼續落多d單比我地!!


希望大家仍然有工開, 同埋d老闆們有番d人性!! 有咩decision都要考慮吓員工..... 財爺都有講啦, 一間公司最大既資產係員工呀!!


 


                                                                                      


 


擒晚又有飯局, 我地7個靚女同事們去左銅鑼灣 MR. STEAK 食buffet, 有和牛同鵝肝食, 好好味, 價錢ok, 加埋一都係$307一位!!



好! 先黎個大合照先..... ONE.... TWO..... SMILE!



三文魚同甜蝦 (勁...... 好....... 味...........!!!)



凍長腳蟹 / 凍蝦  (長腳蟹好食到不得了....)



M9和牛 / 和牛一燒 / 蒜茸蒸長腳蟹 (個M9和牛超好味!!!)



鵝肝多士 (遺憾地個鵝肝煎得熟左少少.... 但小妹仍然勁食三件, 哈哈...)



雜錦.... (呢個時候, 小妹已經好飽.... 但... 仍然博哂老命去食 ....哈哈...)



甜品: 焦糖布甸 / 凍咖啡mousse (細細杯, 唔太甜....真係正! )



忌廉pancake + 咖啡雪榚 (咖啡雪榚好香滑, 不過最衰雪榚入面有nuts...)



最後食生果...... (此時小妹好滿足地..... 飽死左.... )


3 則留言:

  1. 睇見都想食 yummy
    [版主回覆02/23/2009 14:02:00]係呀, 值得一試!!

    回覆刪除
  2. 你的老闆真是一個好人呢!!!
    [版主回覆02/23/2009 14:03:00]佢平時麻麻gar咋.... 不過, 今次真係好難得!

    回覆刪除
  3. 你老闆真係好,我老闆真係好衰, 係超衰個隻,.........好想離開,,
    [版主回覆02/24/2009 09:48:00]唉... 你睇我好, 我睇你好咁啦.... 不過而家市度唔好, 好多事唯有忍吓啦...

    回覆刪除