2009年2月3日 星期二

又唱k

擒晚又去左CEO唱k, 好開心既一個晚上....


一向鐘意唱歌既我, 高峰時試過個個星期都去唱至少一兩場k, 唱到自己窮之外, 仲同"加州窮"d員工都friend埋, 佢地成日任我任飲, 又送小食比我 (小妹過份到連小食都拎返屋企食, 嘻嘻....)! 小妹仲試過唱個lunch k由一點唱到六點 <<註: lunch k只可唱2-3hrs MAX.>>...... 個時唱k真係好瘋癲!


唔記得由幾時開始, 小妹可能無嘜唱k, 突然覺得自己勁唔夠氣唱, 就連把聲都變左小小.... (真gar, 連同事"親愛的"都係咁講.....), 所以, 呢排去親唱k, 一般都係聽人唱多過自己唱.... 好傷心呢.....


擒晚小妹終於返黎喇!!! 我好似開籠雀咁, 唱左成晚都仲頂得住, 真係好盡慶呢!!!!!!! yeah~~~~  相反, 同事"親愛的"擒晚好似比我傳染左, 佢唱到中斷已經無嘜氣...... oooooooo sorry呀, 哈哈~~


而家CEO做緊promotion, 全單有7折, 每人唔使$160, 有得食又有得唱, 超抵呀!!


BTW, 睇blog知道今日係立春, 立春意思係一年四季既開始! 希望由今日起, 大家都有一個新開始, 新景象!! 仲有呀, 我個五號仔快d升番呀, 好肉"尺"呀.....


 


沒有留言:

張貼留言