2009年2月23日 星期一

小食篇

上星期五, 同事們上左黎小妹屋企打馬吊, 身為主人家既我, 緊係要準備一d小食黎招呼人客啦!


今次又整左木糠布甸..... 呢個超easy既甜品包唔會失手, 好味又易整!! 小妹今次仲整左三款口味... 同事們不知幾咁喜愛!!!


左起: 芝士餅味木糠布甸 / 古古力餅味木糠布甸 / 混合味木糠布甸



 


另外, 小妹又用焗爐焗左d蜜汁雞翼比同事食.... 可惜白痴既我, 買蜜糖時居然買左"百花蜜"....... 掃上去雞翼時已經覺得唔多妥, 心諗點解d蜜糖會咁"欺"gar........


雖然小妹已經狂掃五浸百花蜜, 可惜最後d雞翼仍然唔係好入味..... 後來同事話我知原來百花蜜係用黎冲水飲, 我先至知道原來買錯左..... 哎呀...... 簡直激死人呀!!


好在... 好在..... 同事們都好比面, 佢地最後只係食淨一隻雞翼.... 我個心都好過d, 哈哈~~


5 則留言:

  1. 唔制呀 >.< 我冇得食既
    [版主回覆02/24/2009 14:04:00]咁下次整比你食啦!

    回覆刪除
  2.  
    xyz 軟體補給站 , xyz 資訊工坊 , xyz 軟體王 . xyz , xyz 軟體之家 , xyz 遊戲 , xyz , xyz軟體補給站 , xyz , xyz資訊工坊 , 軟體急先鋒 , xyz軟體大本營 , xcdex軟體
    XYZ軟體補給站

    回覆刪除
  3. 混合味木糠布甸 ,想吃啊!!!
    [版主回覆02/25/2009 11:30:00]我三種味都鐘意食, yummy!

    回覆刪除

  4. welcome to my blog~~~=^.^=
    http://hk.myblog.yahoo.com/LittleB-GroceryStore
    擦亮女孩子的秘密花園~~
    價 錢 特 平 ! ! !
    ===============
    廣告純粹,打覺晒~~

    回覆刪除
  5. HAHA, 我想食朱古力味呀, 整得好靚呢~
    可以用蜜糖加埋去醃佢,會入味D~
    [版主回覆02/25/2009 11:31:00]嘩~~ 多謝你個建議, 等我下次落埋honey去醃先, thank you!!

    回覆刪除