2009年2月15日 星期日

情人節晚餐

星期六晚, mpp帶我去左酒店食buffet! 我地簡簡單單, 但好開心咁過左一個又熱又焗又濕既情人節晚上....


上年去左中環某餐廳食candle night dinner, 今年一樣係candle night呀~~



酒店送既黑松露菌焗龍蝦!



 


又係送既情侶甜蜜浪漫特飲一杯 (呢個名我作既, 哈哈), 一杯兩支飲管, 好sweet!


(不過, 呢杯野太重石榴味, 所以我同mpp將佢改良, 加入橙汁同蘋果汁, 好味好多!!)


                       改良前                                              改良後  


 


 


好喇, 我同mpp開餐喇!


花之戀人勁好味, 可惜只係出過一次, mpp無口福lu.... 哈哈!


(mzz既)

(mpp既)


 


雜錦燒烤, 當然有我既至愛雞翼啦~~



 


buffet當然唔小得我喜愛既生果同雪榚啦!



 


甜品時間~~ 基本上全部都有心心design, 心心相印嘛, 嘻嘻~~





 


呢個pancake旁既心心係我操刀gar, 係咪好"娘"呢...... 哈哈~~



 


原本同mpp講好左今年唔送花, 等佢留多d彈藥比我去日本shopping, 點知當晚有d小驚喜, 居然有一枝花收喎......哈哈!! 女仔收花, 梗係開心啦............ yeah~~~



 


由於屋企無細花樽, 最後用左個啤酒樽插花..... 咦, d顏色又幾襯喎, 哈哈~~



 


      

  ** I'm loving every moment with you, my darling mpp!!! **


 


3 則留言:

  1. 個d心心相印的甜唔好得意呀...我中意其中一個有竹籤插住, 好食嗎 ?
    [版主回覆02/16/2009 12:22:00]查實個buffet麻麻.... 不過, 我當然志不在此啦... 哈哈~~  

    回覆刪除
  2. 我聽人講收一枚玫瑰花, 枝花開得燐爛, 對方就會越來越愛妳架
    [版主回覆02/16/2009 14:12:00]好呀! 承你貴言!!

    回覆刪除
  3. 好浪漫呢, MPP好鬼浪漫呀, 一支玫瑰,意義重大, 一生一世愛你一個咁0既意思HEHE~~~
    呢個BUFFET都唔錯喎,仲有D甜品都幾靚呢~~
    [版主回覆02/16/2009 17:43:00]mpp都ok浪漫架 ..... (我諗mpp見到你個留言, 一定開心死佢.... 哈哈~ )
     

    回覆刪除