2009年2月17日 星期二

利利是是

一如以往.... 小妹一過左正月十五, 已經急不及待拆利是, 哈哈~


今年收穫同以前差唔多, see~~ (仲有mpp兩封壓歲錢留番出年至拆)



 


睇吓我個利是袋, 係咪好靚呢.......... 係我親手縫gar, 整完之後我極滿意!!!!



 


最初整呢個袋時係上年X'mas, 因為個時同屋企人一齊食X'mas buffet, 我地有個抽獎遊戲, 所以就整左呢個有索帶既袋, 方便抽獎喇!!


除左做過抽獎袋之外..... 又做過我個利是袋.... 女仔唔方便個幾日, 又可以當做衛生袋......   係咪好functional呢!


大家有無覺得呢塊布料熟口熟面呢??!!?? 查實呢塊布係我上次幫日本主婦訂衫時, 佢就係用呢塊和布, 蓋住d衫面....  我真係天才呀, 哈哈哈哈~~~



 


1 則留言:

  1. 收穫不錯啊,今年我收到一共差不多兩千的利是呢!哈哈哈
    [版主回覆02/18/2009 15:31:00]我同你差唔多, 未計男友利是, 有兩千幾蚊..... 不過如果佢果兩執係"大利是", 咁我就有三千幾LU, 哈哈~~

    回覆刪除