2009年2月1日 星期日

停不了...

新年期間, 小妹mzz不停食食食.... 而mpp就不停打打打....


mpp牛年大發雄威, 停不了既麻雀戰, 停不了既財源滾滾來!!! 係星期五mpp又嬴大錢喇.... 好強勁!!! mpp係新年暫時嬴成起埋七千大元, 而個傻佬仲分左超過四千蚊比我, 真乖仔!!  唯一有dd可惜係佢擒日陪我屋企人賭馬時輸錢... (小妹都係第一次見mpp賭馬.... 男人賭馬個look一d都唔charm.... 不過佢陪我屋企人一齊玩就無所謂啦!) 統計mpp仍然係牛年大旺!!!!! yeah!!!!


星期六晚約埋家姐呀哥一齊去唱K, 哥哥係新年期間去左北京"反", 佢既手信居然係..... 北京填鴨一隻!! 無錯, 真係一隻鴨... 呢隻仲要係一隻雪藏鴨..... 哥哥話要放入冰箱, 食個時放入微波爐入面叮一叮就食得...... 小妹真係唔知呢隻duck究竟得唔得, 因為小妹對大陸食品有所保留...... >.<


星期日朝早同mpp一齊返教會後, 即刻趕返屋企, 因為屋企人黎我度拜年.... 由於靚女媽咪好鐘意食我樓下個間齋鋪, 小妹緊係盡地主之誼請食飯啦.... 


之後我地轉移陣地, 去埋家姐度拜年, 夜晚姐夫就車左我地去"三姐"度食飯! 菜式多, 但價錢平, 12個人只係食左千九蚊, 好抵食!! 值得一試!!


http://ol.mingpao.com/cfm/Archive1.cfm?File=20080125/prc01/waa1.txt


地 址 : 將 軍 澳 田 下 灣 村 34 號 地 下
電 話 : 27013136
營 業 時 間 : 10:30am-12:30am
收 費 : 只 收 現 金 , 不 設 加 一 。
交 通 : 坑 口 地 鐵 站 B1 出 口 , 步 行 約 10 分 鐘 。
 <<小妹覺得最好揸車或者搭的士入去會好d>>
泊 車 : 村 內 有 免 費 公 眾 停 車 場 。


 


地方環境ok乾淨, 既似大排擋, 但又似私房菜... 小妹建議預早book定位同早一d去, 因為晏左會好多人!


 


小妹擒日無影相, 但攪笑地好多相片都係網上donwload到!!! 可以想像得到幾多人食過三姐d野..!!


鹵水雞腳 (呢碟送gar, 不過送完即止! 雞腳超入味, 小妹連食三隻, 哈哈...)



土伏岭牛大力湯 (ok好飲)


土伏岭牛大力煲豬肉 $35


豉油雞 (雞肉好滑, 但略嫌唔夠入味)



清蒸海斑 (ok)



窩貼小棠菜 (好味, 不過個名有d取巧, 叫窩貼墨魚餅好似會貼切d喎!!)



魚湯腐皮卷 (好味!!)



帶子腐皮豆腐卷+西蘭花 (好味, d豆腐仲勁滑添!)

按圖觀看下一張



酥炸蠔 (小妹唔食蠔, 隻蠔勁大隻, 屋企人食完都好似無嘜投訴, 應該好味!)


黃金蝦 (d蝦夠大隻, 好味!)


南乳炒蓮藕片 (好味!)


酥皮牛腩 (好味!)


炸薯餅 (好味!)


糯米飯 (小妹太飽喇, 食唔到..... 不過碟飯既d色水好似麻麻地....)


壽包 (超超超好味..... 流沙奶皇飽, 小妹係勁飽之下仍然連食兩個....... 賣飛佛!!)


沒有留言:

張貼留言