2009年2月16日 星期一

煮飯仔

係星期日, 同mpp又玩煮飯仔...



- 煎蓮藕餅


- 金菇牛肉卷


- 蒸臘腸


 


                                                                                        


 


新年到而家, 小妹好似未停過咁, 不停咁食食食...   由於黎緊仲有好多餐大茶飯... (包括星期四既buffet, 三月頭既馬會buffet, 以及日本美食之旅)........... 小妹實在要動動腦筋, 我要減肥!!!!!!!!


唔想晚飯食咁多澱粉質... 係上星期, 我就自我研發一款"減肥湯", 查實呢個湯只不過係一個普通既滾湯 --- 生菜瘦肉魚肉草菇湯! 哈哈~~



無肉不歡既我, 絕對唔可以無肉落肚, 所以用左瘦肉....@_@..... 又因為唔想自己唔夠營養, 所以加入魚肉同草菇.... (原本仲有豆腐, 不過個日太夜買唔到!)


飲左兩日, 加埋轉呼拉圈+sit up, 唔知係咪心理作用呢? 個大肚腩真係好似細左小小! 嘻嘻~~~~


我呢個新屎坑, 希望如果唔出街既時候, 可以keep住煲呢個湯做晚餐啦!


 


 


1 則留言:

  1. 你好有研究精神喔, 請分享這湯心得?
    [版主回覆02/17/2009 14:05:00]多謝呀! 查實無嘜特別心得, 不過.... 個湯加片薑煮會好飲D

    回覆刪除