2009年1月28日 星期三

初四啟市

 

恭喜發財, 祝大家心想事成!! 開工大吉!!!


 


小妹今個新年真係開心到飛起, 最開心緊係日日都可以見到mpp啦, 嘻嘻....


 


除此之外, mpp同我係牛年真係旺到不得了!! 簡直係旺氣迫人!!! 平時既mpp, 係一個不可多得既"好腳" (簡稱水魚.... 哈哈... 實比佢鬧!

), 今次, 佢不單唔使派錢, 仲不斷咁收錢, 真係好勁!!!


 


年廿九: 小妹一家二十口(大家庭, 哈哈!!)一齊食團年飯, mpp先勁輸千幾蚊, 但後勁淩厲, 最後有驚無險追和!! <<好在.... 好在....

>>


 


年三十: 同兩個姐姐一家去維園行花市後, 好玩既家姐同姐夫上左我屋企又竹戰.... 哼! 今次mpp有主場既優勢, 喪嬴二千幾..... 真係開心使我~~~~ 哈哈哈~~~  (啦啦啦~~~ d錢係會繼續黎~~~

)


 


年初一: 大姐夫請食飽參翅肚後, 我地又打馬吊! 今次mpp同我又喪嬴差唔多二千, 真係從未如此興奮過..... 最開心係.... mpp比左錢我, 我之前買既Burburry袋有好大既津貼呀, yeah!!!


 


年初二: 今晚輪到二姐夫請食飯, 食過飯後, 家姐就帶小朋友黎我屋企打Wii.


 


年初三: 今晚到二哥請食飯, 嘩~~ 連續出街勁食之後, 真係覺得d食物好油膩, 仲有d厭厭地添....


 


年初四: 終於要開工喇...... 話咁快就過左幾日假期....


 


每年, mpp都會係年三十晚比壓歲錢我, 今年個傻佬仲比左兩封我添... 攪到我個銀包而家勁漲book book! 係年初一, 我就拆左佢上年既壓歲錢, 500蚊大利是呀, 哈哈!! 多謝哂honey!!!



--> 上面個封係上年既, 已經比我拆左同極速用左, 哈哈!


--> 下面個兩封係今年既, 我會留番下年先拆! 丫..... 唔知下年mpp會唔會有三封壓歲錢呢? 哈哈~~~


沒有留言:

張貼留言