2008年10月5日 星期日

Q版健康無牛油蛋白蛋糕

成個十月都要返星期六, 好痛苦呢~~~


上星期六, 放工後極速番歸, 為既係又開爐作法!! 今次係番"卓"個健康無牛油蛋白蛋糕, 但會改為做Q版健康無牛油蛋白蛋糕.


今次用muffin mould整, 材料同上次一樣<<健康無牛油蛋白蛋糕>>, 呢個份量可以整9個小蛋糕!


小妹總共整左兩次份量, 分別焗左三盤 (18個)! 好! 呢個時間, 睇吓我d小蛋糕先.......



 


今次, mpp唔太欣賞我既小蛋糕, 佢比較鐘意6吋大蛋糕(我上次用7吋份量, 但係用左個6吋蛋糕模做).... 查實小妹都認同既.... 因為今次小蛋糕焗小左時間, 表面唔夠乾身! 同埋呢個muffin模比較矮身, 蛋糕好似發得唔夠高........ 唔緊要, 我會再接再厲gar!!!!


不過, 由於呢個蛋糕只用蛋白, 而家剩番好鬼多蛋黃呀, 唉~~ 又唔知可以點用, dum左佢又好似有d浪費! 真係唔知點算..............


整完蛋糕已經成六點鐘幾, 好趕好趕!! 因為小妹趕住去唱k, 哈哈~~~ 我真係好鐘意唱歌gar!!  laaaalaa~~ lalalalalaalllaaaa~~ lalalaaaaaaallllllllllllaaaaaaaaaalalala~~~~~


沒有留言:

張貼留言