2008年10月14日 星期二

倒數階段(下)

係新公司跟第一個客人時, 同事同我講, 呢個客都幾麻煩, 成日唔覆野, 又來無影去無跡, 叫我小心follow!


第一次就同呢個客單獨出trip, 初初都幾驚, 因為要去一個我未去過既地方, 而且仲要孤男寡女添.....  可能就係因為幾日裡面, 只有我同佢一齊, 我地變得幾close, 嘜都傾, 而且佢仲好take care我!  自此之後, 佢覆我d e-mail, 快到好似同佢玩MSN咁..... 而且佢有時仲低B到, 會係e-mail既上款叫我miss hong kong, 而下款會署名your china man, 又有時會話比我知, 而且佢個國家天氣好好..... 點點點咁..... 好鬼攪笑!!! He's funny but short short地!!!


之後, 我又跟過一個客, 我地可以講係一見如故, 佢仲叫我做little sister! 出trip時好照顧我!! 佢曾經係個trip last個日, 突然叫我過去, 送左支唇彩比我!! 非常感動係佢係褲袋, 拎出支一模一樣既唇彩, 仲話雖然我地係唔同國家, 但我地個咀會有一樣既色彩!! oh............... my elder sister, you are so sweet !!!!


後來, 小妹又跟另外一個客, 呢個客向來都好nice,  但係女性中, 佢算係好tough個種!! 同佢part左差唔多兩年, 我地真係夾到無倫..... 我地同age, 同樣有五個耳洞..... 同樣有個新男友..... 工作時好夾.... 玩個時仲夾.... (可以話好顛)..... 佢黎香港時, 仲會買佢地國家駐名既古古力比我.... 可惜既係, 佢最近係公司轉左department, 應該唔會再黎HK, 真係好掛住佢....


今次, 將會follow兩個新人, 希望佢地都係work hard play hard個種.... 最緊要係唔該d英文咬字清晰d, 好鬼驚有d鬼佬, 佢地講d英文好似鬼食泥咁, 聽死人!!!


同唔同客出trip時, 成日都有好多好funny同難忘既事發生, 第日有機會再講!


 


 


1 則留言:

  1. 千言萬語盡在心中,  但我想再聽多d呀 ~
    [版主回覆10/17/2008 11:21:00]我地一齊出trip, 肯定有大把趣事!!

    回覆刪除