2008年10月13日 星期一

倒數階段(上)

下星期就要出trip喇, 今日開始陸續有客黎香港, 而部份同事亦會陸續出發, 剎那間覺得有d迫切感......


今次出trip會係小妹工作以黎, 最長既一次, (肯定會好掛住某人......) 而且因為要follow兩個新客, 所以有d緊張..... 不過, 小妹希望可以做到work hard!! play hard啦!!!! 哈哈....


突然諗番一d同客人一齊工作既情景...... 查實小妹真係幾lucky, touch wood講句, 跟咁多個客以黎, 個個客對我都好好.....


好似有個舊客英國仔, 雖然係舊公司客人, 但到而家佢都仲記得我, 有時碰到面都會傾吓計..... 呢個客人勁靚仔!!! 心地又好!!! 佢都幾攪笑gar, 因為佢曾經send e-mail同我講, 如果我係呢間公司做得唔開心, 佢可以介紹份工比我..... 嘩~~~~ thank you囉.... 但係都唔使send去我公司丫..... 一陣比我老闆見到, 仲以為我做得唔開心添呀....


係舊公司, 我又有一個英國藉既南非女客仔, 佢個人好有性格, 佢連我老闆同manager都唔會比面, 一樣勁cool, 串到爆!!! 仲記得小妹第一次follow佢時, 初初都係串串貢, 但後來, 我居然可以將冰山擘開.... 到而家又係有機會見到面時, 佢都會走埋黎同我say hi同攬吓我, 好親切!!!!....... 我真係老懷安慰......


不經不覺, 係新公司都做左成三年, 除左有班好同事外, 小妹亦有一班好客人......


睇住靚相先...........而家食lunch先, 聽日再講!



1 則留言:

  1. 你好勁呀,去唔同0既地方呢~~
    [版主回覆10/14/2008 15:58:00]哈哈~~ 你唔好誤會呀, 我上大陸做野咋.....

    回覆刪除