2008年10月9日 星期四

給我的女性朋友

呢排身邊有好多女性朋友, 不約而同都有感情問題.........


無可否認, 香港女多男小, 小妹身邊有唔少女性朋友, 仍然未有著落..... 有拖友既, 又同男友係相處上有問題..... 小妹非常明白她們感受, 因為小妹都曾經經歷過............


可能就係因為小妹有所經歷, 有d朋友仔都會同我分享佢地既問題, 無奈地, 我幫唔到佢地, 但或者就趁呢個機會, 可以比佢地將內心既感受講出黎, 可以比佢地舒發吓!!


查實小妹覺得我地所有人既經歷,  天父已經一早安排好!! 不管你而家有幾痛苦, 小妹深信, 呢d係上天比我地既一種試錬!!! 大家比d耐心, 天父一定正為你挑選緊一個人合適既另一半比您!!!


家吓小妹身邊有大量賢淑既女性朋友, 仍然單身..... 寄望佢地既真命天子盡快出現, 就好似Kelly咁, 希望大家有個Happy ending!!


姊妹們!!! 等你地既好消息喇!!!!


 


 


1 則留言:

  1. zoe....我都好賢淑...wakaka...
    [版主回覆10/11/2008 21:06:00]哈哈, 仲使講.... 你認第二, 無人敢認第一啦!! 家吓d男仔排緊隊, 好快黎搵你!!

    回覆刪除