2008年10月20日 星期一

早午晚三餐

係上星期日, 我又為我個mpp入廚, 仲廚足一日三餐添!! 


查實入廚真係幾辛苦, 又要吸油煙, 又要洗碗碟, 更要冒住比人彈既壓力............. 不過, 當見到心愛既人, 不論好味與否, 佢都將d食物掃哂入咀裡既時間........ 噢!!! 答案係值得既!!!! (不過, 最好呀M生你下次幫幫手洗吓碗, 我會仲開心gar, 哈哈哈哈...... )


(1) 美味豐富既早餐............(伙記, 唔該兩份"早餐A"丫, 哈哈......)


--> 早餐A: 魚柳腸仔蛋配烘焗熱狗飽!!! 好味唔失禮!!!!!



 


(2) 差唔多十二點至食上面個豐富早餐, 所以skip左個午餐.......... 到下畫三點幾, 小妹又整個好味下午茶比mpp食...


--> 下午茶: 芝士烘焗熱狗飽!!!  不過, mpp對片裝芝士麻麻地, 下次會改用碎芝士比佢食!


 


                        入爐前                                          出爐喇!!! 香脆可口!!!


 


(3) 到晚餐喇!!!! 簡簡單單兩個餸.........叉燒醬焗金沙骨 + 蒜蓉鮑魚菇炒西蘭花



--> 金沙骨係第一次整, 個樣好似好得, 但查實失敗左....... 有機會會再鑽研一吓.........


 


就係咁.... mpp係上星期日比我包左成日, 哈哈哈哈................


 


1 則留言:

  1. 嘩,好豐富呀, ZOE 整0既野食真係好吸引呀, 流口水中~~~
    MPP一定好開心呀€~
    [版主回覆10/21/2008 13:58:00]啱啱mpp又過黎同我食lunch, 佢用手機上網, 當見到你個回應, 我問佢係咪好開心時.... 佢只係笑笑口, 無回應lor................ (不過, 我知佢係開心既, 哈哈哈哈...... )

    回覆刪除