2008年10月10日 星期五

愛妳愛到撬走妳 (My Best Friend's Girl)

擒晚睇左<愛妳愛到撬走妳 (My Best Friend's Girl)>, 套戲雖然有d笑位, 但唔知係咪心情麻麻, 覺得套戲既內容有d無聊........而且男女主角都唔太吸引, sorry, 唔會推介呢套戲比朋友睇!!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影


 


小妹之所以心情麻麻, 原因係呢幾日, 我又玩失眠............. shit!!!!!!!!!!!!!


瞓唔著覺, 小妹個腦入面, "亂諗野"既程式又自動啟動...... 突然覺得有d野好似好陌生...... 有d野好似事與願違....... 有d野好似係我身邊, 我在乎但原來好似唔屬於我...... 又有d野原來我好想做 ..........  到底我開心嗎?.......... 心裡面好多答案都係negative! 但事實上, 又好似唔係.... 我已經比好多人好好....... 唉!!! 一個字形容 ----> 煩!!!! 仲要係搵黎煩!!!!!!!!!!!!


或許呢d就係處女座既特性......  我諗我唔算係好典型處女座性格 (因為我唔算非常勤力, 所以我唔係成日執屋, 攪清潔, 哈哈.....) 不過, 某d point又幾中我既古怪性格! 有d神經....... @_@ http://paper.wenweipo.com/2006/05/08/xz0605080006.htm 


--> 處女座的人是不惹人注目的效率冠軍,是謙虛的典範 <<哈哈..... 係呀!! 係呀!!!>> 


--> 處女座的人對每一件事情都要周密計劃


--> 你可愛、懦弱、常常為沒有達到盡善盡美而感到內疚和不安,特別害怕自己上當受騙。


--> 晚上有時會失眠,其原因是"憂慮心理"太重<<中哂, 就係咁呀>>


--> 性格較懦弱或謹慎,需要借助一定的外力幫助或有好的競爭環境,才能使你的事業和生活一帆風順。你頭腦清醒善於觀察,注重細節,從不盲目行事。非常勤勞、總希望把工作做得好上加好。由於你的過分謙遜,常使自己辛勤勞動的成果被你人所用。敏銳的直覺使得你過於愛動腦筋和愛批評指責。


 


突然諗起呢首歌...............


 







     FLY AWAY - 梁靜茹


     這一次 是我自己為自己下的決定
     很小心 你說慢慢來別怕來不及
     如果我 還有一點點不安或者遲疑
     我不會 對你的反應那麼好奇

     落葉啊 其實也很不願意
     其實也不想回憶 誰沒等到錯過了流星
     我們啊 交集在這意外的假期
     一定哪裡見過你 一定曾經夢見你

   *FLY AWAY 無窮無儘是你深邃的眼睛
     看著你 就可以讓我茫茫人海裡感到安定
     FLY AWAY 當我不顧一切無止盡追尋
     有一個人 有一顆心
     早已經默默之中在那裡

     這一次 問我自己都說我毫不懷疑
     愛上你 終於我發現我還有勇氣
     唯一我 覺得遺憾的是我不夠仔細
     不瞭解 你說那一些話的用意

     幾乎是 所有時間在想你
     快樂之後是壓抑 有沒有過這樣的呼吸
     幸福啊 只要一個眼神的交集
     我們擁抱著刺激 我們渴望著相遇

     重唱 *,*

     FLY AWAY 當我不顧一切無止盡追尋
     是你的人 是你的心
     日日夜夜陪我在這裡


1 則留言:

  1. 多謝你的到訪, 有空請再來小弟的 blog 看看 !!

    回覆刪除