2008年10月29日 星期三

Back soon!!!!

小妹好快番黎喇!!! yeah yeah yeah!!!!!!


而家雖然成十二點幾, 但小妹仍然工作緊, 第一part既trip好快完成, 聽日小妹就會搭早機番香港喇, 真係十萬個勁勁勁勁勁期待呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (因為mpp話聽晚同我食飯, kekeke......)


出trip工作, 真係幾辛苦.......... 小妹可能真係年紀大咯.... 第一日同客行左一日後, 隻腳已經出現酸痛情況............. 仲要買d鎮痛貼黎止痛.... 唉!!!!!


好在!! 好在!!! 呢幾日有我個可愛小助手同我一齊!!! 當然, 最重要仲有我個"艾忍"支持, 我地有成八日無見到面, 但我地日日都keep住傾電話, 雖然見唔到, 但至少可以聽吓佢把聲, 都好!!!!!


聽日番黎後, 小妹會係香港留兩日, 之後又要再出trip.... 不過, 非常感恩既係, 小妹同兩個新客合作非常愉快, 出trip期間, 都有幾多趣事發生, 而且仲影左好多相添!!!



 


好喇, 我又要繼續工作喇!!! 


 


 


1 則留言: