2008年10月12日 星期日

Gathering

有一位舊同事"高B", 好快就會跟佢個蝦子餅去上海生活, 係星期日, 我地幾隻嘩鬼, 就踩左入"高B"係東涌既屋企玩.


臨別在即, 我地準備左一份好有心思既禮物比佢, 呢份禮物由我地既designer操刀, 佢將我地不同既靚相拼埋一齊做一張相, 而且仲加插左一d design入去, 好攪笑!!! 真係有創意!! 我鐘意!!!!!


 


<-- 小妹都不甘示弱, 我加左d花花同Melody相框, 好可愛呢!!!


 


小狗"篤篤"都會移民去上海, 我地唔太擔心佢既狀況, 因為"篤篤"之前都試過移民去日本生活. 狗仔黎講, "篤篤"你真係算厲害!!!  丫..... 唔知狗仔可唔可以儲飛行里數呢??!!??



大合照................. yeah!!!!!!!!!!!



沒有留言:

張貼留言