2008年10月7日 星期二

敗家...

呢頭講唔會買鞋, 個頭我又再買左一對.............. 唔得!! 我下次一定會叫我隻左手, 捉實我隻右手, 唔好再買野....


呢對boot真係唔買唔得gar.... 日本JJ牌子, 好睇又好著...... 得番一對, 仲係啱我size添..... 你話丫.... 係咪好有緣先..... 結果, 我冒住比mpp話既危險, 買左佢返屋企....... 好在! mpp都話好睇!!! heehee......... 秋冬襯衫一流!!!!!!!!!!!!!!!!!



 


呢三對鞋, 係上個月買既....................



 


 


3 則留言:

  1.   Zoe, 我都係鞋痴,所以千其唔好擔心呀!最緊要著得靚靚。

    回覆刪除
  2. 噢............. 多謝你呀! 我地呢d同類至會明白買鞋既樂趣

    回覆刪除
  3. 真係好多對鞋呢, 對BOOT幾靚呀~~~
    [版主回覆10/10/2008 14:00:00]我都覺得呀, 所以我見到即買!!

    回覆刪除