2008年10月2日 星期四

健康蛋糕賀國慶

十月一日國慶日, 對於我呢d正宗香港人黎講, 國慶日絕唔會有嘜野慶祝活動, 開心既只係又有一日假期!!


因為約左靚靚媽咪中午飲茶, 所以一早起做呀茂 ~~ 整蛋糕!!


對於整蛋糕屬新牌仔既我, 每一次都係新嘗試..... 今次係整既係一個看似簡單既蛋白蛋糕.


 


健康無牛油蛋白蛋糕: (參考: http://hk.myblog.yahoo.com/lizchung1020/article?mid=6913)


材料: (7吋蛋糕)


蛋白: 5隻


糖: 60g


低筋麵粉: 60g


檸檬汁: 1/2 湯匙


 


製作:


1) 將蛋白打發,糖分3次加入白蛋中,打至企身。 (雞蛋用雪凍左既,蛋白要打到有d變白色至加糖,仲有要用手動打蛋器效果更好) --> 小妹用手動打蛋器, 打左成廿分鐘, 打到隻手差d斷..... 好辛苦!!!


2) 加入已篩麵粉拌勻,再加入檸檬汁。(用刮刀拌,唔係用打蛋器打,如果唔係,d空氣俾你打走晒,個蛋糕焗出黎會升唔高)


3) 用170度焗50分鐘。


 


預備材料唔多, 啱哂我呢d懶人, 哈哈.....



混好材料喇, 咦~~ 好似有d太極陰陽feel喎~~ 哈哈.....



終於可以入爐!!



升起喇!! 升起喇!!! 心情有d興奮!!!!!



50分鐘後, 出爐喇!!!!



** 切開蛋糕後, 入面雪白既蛋糕非常鬆軟, 但可惜外皮略為"硬"左d.... 不過唔緊要, mpp同我d屋企人都話蛋糕好味!!!! 靚仔爸爸仲話"硬"小小仲有咬口添, 多謝你呀爸爸!!!!! 佢地個個都咁支持我.... 我一定會努力改善, 下次再做一個100分既蛋糕比佢地食!! This is my promise!!!!!!!!!!!!!


 


當晚, 小妹又下廚, 整左個<愛心焗肉醬意粉>比mpp食:


   


              入爐前 (放上碎芝士)                         出爐喇, 香噴噴, yummy!!!


 


--> 改善地方:


查實小妹好滿意, 覺得味道一流, 但mpp話茄汁d差小小, 要求下次要落多d茄汁, 當然無問題啦honey, 哈哈.....


另外, 下次一定唔會再貪方便買免治豬肉, 一定要自己"琢"豬肉先有口感!!


 


 


2 則留言:

  1. 很美味啊!香噴噴……
    [版主回覆10/03/2008 09:52:00]嘻嘻...... ok啦, 不過仲有好多改善既地方...

    回覆刪除
  2. 個CAKE好靚呀, 好金黃色呢~ 加油呀, 再試多唔同0既口味丫, 可以改加其他味,如綠茶,朱古力等~~
    個肉醬意粉都好好味喎,有好多芝士~~ 正呀~~
    [版主回覆10/03/2008 11:31:00]多謝呀!!! 多得你個食譜呀!!! 不過我唔明點解個皮會"硬"? 可唔可以指教吓呀??

    回覆刪除