2008年10月22日 星期三

出差前的晚餐

擒晚mpp趁小妹出trip前, 佢話要同我食好d....... 可能佢知道小妹既艱苦旅程即將展開, 而且可能無啖好食掛, 哈哈哈哈.........


我地去左食日本野, 好味道!!!!


一心諗住影d美食, 已經放好電話係檯面, 打算d食物一到, 即刻可以影相.... 但一早患有少年痴呆既我, 成日都唔記得影...... 唉.... 真係好唔掂..... d腦記憶體不斷下降!!


--> 先黎玉子壽司 & 劍魚腩壽司 (但唔記得影相......)


--> 珍寶三文魚刺身 (勁厚切, 又超大塊...... )



--> 天婦羅蟹條壽司 (可以食到一梳梳既蟹肉, 好有食長腳蟹feel, 真係超好味!!)



<-- 再黎一個鰻魚飯定食..... (yummy................)



<-- 輪到我既至愛喇.... 鹽燒三文魚鮫.... 不過今次燒得麻麻.... (食左兩啖至記得影相........ 嘻嘻.......)



<-- 最後, mpp再食左一碟腐皮壽司..... (真係飽飽lu......)


 


 


  mpp擒晚學靚靚媽咪, 比左封利是我出trip, so sweet!!


 今日食完lunch就出發...... 擒晚食過咁豐富美味既晚餐, 我已經叉足電...... mpp, 等我番黎喇!!!!!!!!!!!!!!!!


2 則留言:

  1. 個三文魚餃好得意呀, 個皮係咩皮 ??? 餃子皮 ?
    加油呀~~~ 祝旅程愉快
    [版主回覆10/23/2008 11:07:00]thank you小雪!!
    個三文魚鮫係直接鹽燒, 無加其他野, 你所見既係魚皮黎gar!! 有機會可以試吓食, 真係好好味!! 不過, 有d日本餐廳賣到成百蚊一碟, 間間唔同價..... (噢... 真係海鮮價... 哈哈.....)

    回覆刪除
  2. enjoy your business trip ar......去邊到公幹....   
    [版主回覆10/26/2008 09:22:00]Thank you!!  Just go China for business trip, now I'm in GZ...

    回覆刪除