2008年10月6日 星期一

舞台劇@回憶錄

認識mpp後, 佢成日都會帶我去睇唔同既舞台劇, 我地差唔多一個月會睇兩個劇, 多得我個同事兼好友BB, 佢建議我不如睇完每一個劇後, 寫低一吓睇完後既感覺...........


今日就同大家分享吓我既"私家舞台劇file"!!


大大個box file...............



see........ 一邊係小妹睇意見, 另一邊舞台劇既場刊..... 係咪好有心思呢... 嘻嘻~~~~~~~



 


唔計睇VCD or DVD, 又唔計有買左飛, 但唔得閒去睇既劇.... 我地暫時睇左總共31套劇呀, 厲害!!!



  1. 月亮傳說 @ 文化中心

  2. 生活在他方 @ 沙田大會堂

  3. 窺心事 @ 葵青劇院

  4. 同行四份一世紀 @ 大會堂

  5. 夢傳說 @ 演藝學院

  6. 點點隔世情 @ 大會堂

  7. 瘋女社 @ 灣仔藝術中心

  8. 梨花夢 @ 演藝學院

  9. 阿森與莎莎的花far世界 @ 沙田大會堂

  10. 再見不再見 @ 灣仔藝術中心

  11. 王子復仇記 @ 文化中心

  12. 靚太作死 @ 文化中心

  13. 喝彩 @ 葵青劇院

  14. 小男人週記 @ 國際展貿

  15. 風流劍客 @ 文化中心

  16. 穿紅靴的貓 @ 灣仔藝術中心

  17. 在月台上邂逅 @ 上環文娛中心

  18. 我愛呀愛 @ 大會堂

  19. 萬千師奶賀台慶 @ 演藝學院

  20. 家庭保衛隊 @ 灣仔藝術中心

  21. 這裡加一點顏色 @ 上環文娛中心

  22. 勁金歌曲 @ 灣仔藝術中心

  23. 仲夏夜之夢 @ 灣仔藝術中心

  24. 雪后 @ 葵青劇院

  25. 萬世歌王 @ 文化中心

  26. 超無聊要愛 @ 灣仔藝術中心

  27. 離留記 @ 文化中心

  28. 潮州姑爺 @ 灣仔藝術中心

  29. 不眠優伶 @ 沙田大會堂

  30. 繼續開show @ 沙田大會堂

  31. 29 + 1 @ 演藝學院

 


查實小妹係中學時期, 跳左四年中國舞, 其中有年半時間, 我考左入香港學生舞蹈團!! 係四年跳舞期間, 我代表過學校, 去過好多唔同大型場地跳過舞............


之不過, 小妹個腦都唔知裝嘜... 好多野我已經唔係好記得同唔係好sure.... 我係講真gar, 成日都有d懷疑feel!!! 自從mpp帶我去睇舞台劇後, 我發現, 好多地方我都表現過..... 演藝學院啦.... 沙田大會堂啦..... 諗諗吓, 大會堂都好似跳過........ @_@ 


沒有留言:

張貼留言