2009年8月12日 星期三

No way!

自知無嘜耐性既我, 絕對唔會鐘意d需要長時間對住既野作為興趣 (例如織冷衫, 睇書<<一本書太多字喇, 有排睇 !!>> )


 


所以小妹發現自己有興趣整甜品時, 我會好好把握時間, 趁仲有熱情既事侯去整多d....  可能比mpp察覺到, 上星期佢都有問過我, 好近好似整少左甜品.....


 


因工作關係, 我拎左盒puzzle返屋企砌......... 我............. 我實在好討厭一個人砌puzzle........... 係好唔鐘意個隻!!!!!! 唔鐘意原因係我砌得好慢.... 砌唔到時可以令我無哂mood, 我會成日諗住放棄而唔想繼續去砌!!



 


前晚開始take action去砌, 小妹先攞d舊雜誌, 打算摺成一個個兜, 方便分顏色..... 點知摺極都摺唔到..... 有d火火地.... 最後唯有打電話比mpp求救!!!


 


跟住, 我搵哂d邊位出黎, 卒之花左我兩個半鐘, 砌得好少之餘, 仲砌唔埋個邊...... 好氣餒....  最後唯有死去瞓覺!


 


 


擒晚繼續努力, 用左個半鐘, 終於砌埋個邊喇, 仲砌埋旁邊d花花添..... 個感覺開始好番 d d.......  不過, 中間仲有好多未砌........ 慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘 x 1000000000 !!!



 


坦白講..... 如果唔係工作關係, 打死我都唔會一個人砌puzzle, "side"哂我d精神, NO WAY!!!


 


1 則留言:

  1. 我對砌pizzle都冇咩興趣o架!
    [版主回覆08/14/2009 14:29:00]有排埋尾呀..... 真頭痛!!

    回覆刪除