2009年8月20日 星期四

與mpp回鄉之旅 (回憶篇)

兩日一夜既時間雖然好短, 但小妹好開心mpp帶我返鄉下, 比我見下佢d鄉親父老!


 


mpp鄉下個名就聽得多, 但從無想過呢個地方會有咁多靚海產.... 連續食左三餐海鮮餐後, 小妹個肚皮受唔住, 返到香港後痾左幾次, 而且塊面長左兩三粒風"冷".... 好在而家已經無事!


 


一年都有幾次上大陸公幹既我, 以為對大陸資料都算update... 哼..... 估唔到有一款好飲既飲品我係從未見過....


 


呢個"椰之霸"勁好飲, 係mpp鄉下好流行.... 大家有機會不妨試試!!



 


成個行程最最最最最開心, 莫過於mpp既親戚們! 小妹已經講左好多次我地未結婚, 不過, 佢地依然稱呼我係mpp太太..... 嘻嘻~~~  聽下聽下又幾順耳丫, 哈哈~~ (又唔知醜添..... ^0^)


沒有留言:

張貼留言