2009年8月30日 星期日

"喜喜"

上星期六, 係細表弟既大喜日子, 小妹一家動員13人出席...


 


由於喜宴設於半島酒店, 我地緊係要盛裝出席, 小妹早於一個多月前已經買定呢件飲衫...



 


當晚小妹博命影相, 先同大家姐係坐車途中影相~~~



 


再同二家姐影....



 


之後有細表妹, 當晚仲有好多青春少艾~~ << 無我份.... @__@ >>



 


小妹個靚靚媽咪係新郎既姑姐, 媽咪對表弟一家好照顧, 所以媽咪同爸爸當晚坐主家席.....



 


呢張就係我地呢班老表坐既...



 


半島不愧為半島... 酒店內四周裝飾好有氣派!  佈置一絲不苟!!





 


呢對Micky同Minnie係對新人既車頭公仔, 好cute呢~~



 


喜宴內除左請左一名MC之外, 仲有小丑吹氣球比d小朋友... 主人家好細心呢!!



 


席間更播出一對新人既卡通movie, 講述佢地相識同相戀經過..... 好sweet呀!!



 


 


當晚表弟仲特別上台多謝兩個人, 呢兩個人就係小妹個媽咪同爸爸..... 小妹不時見到媽咪同爸爸當晚開心到流眼淚, 場面好感人...... 而一向眼淺既我, 其實一早已經被一對新人所感動而落淚.....


 


再次祝福表弟, 希望佢地新婚快樂, 白頭到老, 三年抱兩啦!!


3 則留言:

  1. 嘩, 果然不同氣派, 半島不愧為半島... 個個都穿得好靚. 應該食物方面都好正...
    [版主回覆09/01/2009 12:41:00]咁你又估錯左喇!! 食品既味道都幾差.... 坦白講, 酒樓好食好多.... 成萬七蚊一圍酒, 當晚食物咁既質素.... 真係係估佢唔到.....

    回覆刪除
  2. 萬七 ---> 咁我請你們食自助好過了
    [版主回覆09/03/2009 18:25:00]個價真係好誇張.... 係酒樓至少可以開兩三圍!!!

    回覆刪除
  3. 係law, 我寧願擺靚d酒樓, 起碼嘉賓食得開心!  排場真的是有錢人才做! 

    回覆刪除