2009年8月10日 星期一

Buffet again!

上星期五, 同mpp又去左食buffet..... 因為mpp將VIP片就快到期, 所以今次又係去老地方 - Cafe One食!


 


或者食buffet食得太密, 今次食野唔多... 先order兩杯special drink!  我既西瓜橙汁, mpp就飲芒果菠蘿汁!



 


先有buffet送既龍蝦!



 


然後食我既"飛佛" -- 凍長腳蟹 + 凍蝦



 


之後食刺身



 


熱盤只攞左一次... 當時已經好勁飽!



 


強迫自己食埋甜品 + 雪榚後, 當時飽到有想嘔既感覺.......



 


見到有新鮮製成既窩夫... 又忍唔到手....



 


飽飽飽飽飽飽後, 又比mpp見到有新鮮出爐梳乎厘..... 唉..... 又迫自己食左杯!



 


總結: buffet呢家野, 都係小食多知味, 多食壞肚皮!!!!


2 則留言:

  1. 食完一次自由餐後,
    我起要半年先再敢食呀!
    [版主回覆08/11/2009 18:25:00]我都想隔耐d先食... 最衰mpp啦~~ (mpp, 唔好意思, 賴吓你先, 嘻嘻!! )

    回覆刪除
  2. 我見到我最愛的 hagan diaz, 你咁食法游幾多水都補唔返
    [版主回覆08/12/2009 13:58:00]而家一發不可收拾..... 唉!

    回覆刪除