2009年8月9日 星期日

新鮮出爐

擒日auntie又上黎小妹屋企打牌, 今次膽粗粗整蛋撻!


 


晨早八點幾開始整撻, 準備比中午黎既auntie食, 為免老貓燒鬚, 一早同mpp講好左, 萬一個撻失敗左, 一定唔可以比auntie知, 最壞打算係我地兩個食哂左....


 


食譜來源: http://www.christinesrecipes.com/2009/03/cantonese-egg-tarts.html


 


港式雞蛋撻【簡易秘方】 Cantonese Egg Tarts


約可做 10 12個份量 (圓形蛋撻模 7cm x 3cm)


撻皮材料:麵粉(plain flour 225           牛油(奶油 butter125


                     糖霜(icing sugar55               雞蛋(打散成汁) 1


                     雲呢拿香油(vanilla extract)少許




 


蛋汁材料:雞蛋 3                                  幼砂糖(caster sugar110

                   熱水 225                               花奶(evaporated milk85


                   雲呢拿香油(vanilla extract1/2茶匙




 


撻皮做法:



  1. 先把牛油置於室溫中待軟化。用電動打蛋器打爛,分兩次加入糖霜用慢速打勻,直至變淺色。

  2. 分兩次加入打散的蛋汁,慢速打勻。然後加香油拌勻。分兩次篩入麵粉,搓勻成一粉團(見上圖)。

  3. 將麵團用棍揉開壓平一塊,約半公分薄。用cookie cutter 割出比撻殼小一點的麵團。把皮放在撻殼內,用兩隻大拇指壓好撻皮備用。壓的方法:是由撻底開始,一邊壓扁,一邊轉撻殼。然後把麵團輕輕向周圍按壓成厚薄均勻的模樣(見下圖)。(這步驟很好玩呢!好像玩泥膠玩具一樣。所謂功多藝熟,做多幾次就會滿意囉!)

 


蛋汁做法:



  1. 先把砂糖和熱水拌勻,糖完全溶解,備用。

  2. 雞蛋和花奶打勻,加入糖水,搞至完全混和。

  3. 用篩過濾蛋汁,隔去蛋汁中的粒粒和泡沫,便成為蛋汁。倒進鋪上撻皮的撻殼內。

 


焗蛋撻方法:



  1. 把焗爐預熱至 200C. 把倒滿蛋汁的撻殼小心放入焗爐的下層。焗約 10 15分鐘,或直至見到撻皮邊轉金黃色。

  2. 把焗爐溫度調低至約 180C,焗至見蛋汁些微脹起,就立刻打開焗爐的門 2 3吋。焗多 10 15分鐘,直至熟為止。可以用牙簽插入蛋汁,牙簽可以自己竪立起來,即是熟透。

 


 


入爐前~~~



 


溫馨提示:



  1. 把蛋撻放在焗爐下層,是要讓蛋撻的底部容易熟,但又不會令蛋汁太快和太受熱。(註:基絲汀的焗爐用 bake mode時,底下發熱線會開著的。至於大家自用的焗爐是如何設計,自己可以參考你家中所用焗爐的說明書吧!)

  2. 要在蛋汁些微脹起時,就打開焗爐門,繼續焗蛋撻至熟為止。可以避免蛋汁上升太快太高。出爐時,蛋面就不會下陷,好看一些!

  3. 留意:每個焗爐的設計,熱力不同。焗蛋撻的時間須自己調較。

 


出爐喇~~~~




 


見仲有材料剩低, 小妹今朝晨早起身, 整蛋撻比同事食, 小妹仲morning call同事們, 叫哂佢地唔好買太多早餐, 留定個肚食我d新鮮出爐蛋撻!!!

 



食後感:


mzz: 第一次整, 對自己期望唔會好大, 至少個look都似番個蛋撻吖.... 我收貨喎!!


 


mpp: 彈三彈四!! 第一彈係個撻底太實, 第二彈話個蛋漿甜, 第三彈佢將我個蛋撻同街外買個d相比! 我..... 我緊係輸成條街啦....... 人地第一次整之嘛, 咁高要求... 個衰佬仲好似只係食左一個撻咋..... 雖然mpp講個d全部都係事實, 但..... 比番d面好喎..... 嗚嗚嗚嗚.... mpp, 你傷左我個弱小心靈呀!!!


 


auntie: auntie話個撻甜左小小, 不過佢好好呀, 佢讚我好有心機, 我數住gar, auntie好似食左成三件撻呀, yeah!!!!!!


 


mpp妹妹: 妹妹都好比面, 佢都食左兩件, 嘻嘻~~~~


 


同事們: 個個都好比面, 讚我有心機, 而且都話我個蛋撻 ok, 不過就略嫌個蛋漿甜左小小!


 


 


P.S.:


唔知係食譜, 還是係我自己手工問題, 小妹對於呢個食譜有所保留:


- 撻底: 我覺得太實, 唔係好有質感!


- 蛋漿: 的而且確係甜左D, 下次可以輕輕減小小糖既份量!


- 焗爐: 不同焗爐真係有差異, 擒日按以上溫度及時間去焗, 覺現蛋底唔熟.... 我今朝改用210度焗10分鐘, 之後轉用190度焗多十分鐘, 然後一樣打開燼蓋2-3吋, 待15分鐘先攞出!


- 分量: 以上食譜註明可做10-12個蛋撻, 我個蛋模屬於中型size, total整左18個! 好抵食呀, 哈哈~~


3 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2009年8月9日 晚上9:02

    似模似樣喎~~~~正啊
    [版主回覆08/10/2009 14:03:00]多謝先~~ 第一次整, 仍然有待改善! 

    回覆刪除
  2. 我覺得整得好靚喎!
    我諗果蛋撻皮會唔會用豬油搓會鬆化D呢?
     
    [版主回覆08/10/2009 17:08:00]豬油? 我見d食譜多數只係用牛油咋喎..... anyway, 多謝你既提意先 ^0^

    回覆刪除
  3. 蛋撻做得也不錯~  yummy

    回覆刪除