2009年5月25日 星期一

戎!!

*


*


每次出trip後,


似乎同事們都同樣有出trip後遺症...


呢個病既症狀係發左癲咁買野.....


無法啦....


因為出trip真係令人好dry!


好辛苦!!!!


*


*


每當同事們一齊出去食lunch,


幾個女仔食完飯後就會直迫公司附近既商場,


大家都會好熟練及有計劃地進行掃場......


結果.............


lunch後咪一人一袋咁返公司囉.....


*


*


單係五月既頭半個月,


小妹已經買左四對鞋同埋N件衫.............


Shit !!!!


*


* 


小妹有一個重大計劃,


我好有信心明年一定可以實行!!!!


mpp你放心啦~~~~


我一定會戎"luck"買野呢鋪癮 !!!!!!


 


<<  mpp, 我知你實話已經聽左我講左N咁多次,


比多D信心我啦, 我今次一定戎得"luck",


你睇住黎啦! 哼!!! >>


*


*



(期待+ing!!)


2 則留言:

  1. 係呀 !!!  我會提住你戎甩呢鋪癮...
    加油呀 ! 
    [版主回覆05/26/2009 15:32:00]都好喎... 我買野你實見到!! 喂喂... 你係咪mpp派黎gar??!!?? 哈哈....

    回覆刪除



  2. [版主回覆05/27/2009 10:41:00]端午節快樂呀!!!

    回覆刪除