2009年5月18日 星期一

sweet lunch

今日mpp媽咪特登出黎請我同mpp飲茶, auntie仲煲左老火靚湯比小妹飲, auntie咁好, 小妹緊係唔話氣地飲左兩碗....


更甚既係, auntie仲帶左一包猴頭菇湯包我, 噢.... auntie你對小妹實在太好喇!!!!!


正所謂, 你敬人一尺, 人地會敬番你一丈!!! 話時話吖, 小妹對auntie個仔都好好gar!!!!!


mpp對我上星期整比同事既焗豬扒飯好有興趣, 小妹就二話不說咁係擒日整比佢食!



 


mpp好鐘意食啫喱, 小妹見屋企有包啫喱粉, 又有芒果, 小妹又整比佢食.........



 


我諗.... 小妹除左有dd dd dd dd dd.,,,..dd咁多多小氣唔係太好之外, 噢~~~ 我諗.... 我實在係一個好好 好好 好好 好好 好好既女友.... mpp, 你係咪覺得自己好幸福呢??? (哈哈, 自我陶醉地笑死中....哈哈哈哈 )


沒有留言:

張貼留言